اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‏رسانی قوه قضائیه در استان سمنان خبر داد

برگزاری دیدار مردمی مسئولان قضایی استان سمنان با مردم

دبیر کمیته اطلاع‏رسانی قوه قضائیه در استان سمنان از برگزاری دیدار مردمی مسئولان قضایی استان سمنان با مردم در روز جمعه این هفته خبر داد.

برگزاری دیدار مردمی مسئولان قضایی استان سمنان با مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، محمد صدیقی‏نیا امروز اظهار کرد: دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان سمنان پیش از اقامه نماز جمعه و در محل مصلای نماز جمعه مرکز استان انجام خواهد شد.

وی گفت: در ادامه برگزاری مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه، در روز جمعه، هفتم تیر ماه و هم‏زمان با سالروز شهادت مظلومانه معمار دستگاه قضای اسلامی، شهید دکتر بهشتی و روز قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان سمنان، معاونان قضایی وی و مدیران کل ادارات تابعه قوه قضائیه در محل اقامه نماز جمعه در مصلای مرکز استان سمنان حضور خواهند داشت.

صدیقی‏نیا افزود: مردم شریف استان سمنان می‏توانند از ساعت 11:30 صبح روز جمعه از نزدیک با مدیران کل و معاونان ادارات تابعه قوه قضائیه در استان از جمله بازرسی، ثبت اسناد و املاک، زندان‏ها و اقدامات تامینی و تربیتی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، پزشکی قانونی و تعزیرات حکومتی دیدار و در فضای معنوی مصلای سمنان مشکلات را مطرح و پاسخ دریافت کنند.

دبیر کمیته اطلاع‏رسانی قوه قضائیه در استان سمنان افزود: در این روز، احمد سیاوش‏پور رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان سمنان پیش از خطبه‏های نماز جمعه به سخنرانی و ارائه عملکرد دستگاه قضایی در استان خواهد پرداخت.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول