اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

60درصد املاک آموزش و پرورش استان بوشهر سنددار هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیش از 950 واحد ملکی آموزش و پرورش استان بوشهر سنددار هستند که 60درصد املاک این اداره کل را شامل می شود.

60درصد املاک آموزش و پرورش استان بوشهر سنددار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: این اداره کل 1550 واحد ملکی دارد که 60 درصد شان دارای سند رسمی هستند.

وی با بیان اینکه 600 مورد از فضاهای آموزش و پرورش فاقد سند است افزود: بعضا این املاک در اختیار ادارات دولتی از جمله اداره کل مسکن و شهرسازی است که برای تملک آن اقدامات اولیه  انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه 40درصد املاک آموزش و پرورش سند ندارد افزود: اسناد این مراکز و واحدها به نام ادارات مختلف است که در یک برنامه معین به آموزش و پرورش منتقل می شود.

رضایی افزود: هم اینک برای تملک 500 واحد و فضای آموزشی ، فرهنگی، ورزشی، اردوگاهی و اداری آموزش و پرورش استان بوشهر اقدامات اولیه صورت گرفته است افزود: برای سنددار کردن این املاک بابت حق ثبت به هفت میلیارد و 600میلیون ریال نیاز است که با تامین اعتبار امسال سندار می شوند.

وی افزود : با سندار شدن این املاک تعداد املاک ثبتی آموزش و پرورش استان به 1450 فقره می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با سند دار شدن این 500ملک، تنها 100واحد آموزش و پرورش بدون سند خواهد بود که آن هم با تعامل با مسکن و شهرسازی، در اسرع وقت سنددار می شود.

انتهای پیام /66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول