اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

محمدنسب مدیر جدید آموزش و پرورش آمل شد

محمدنسب مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان آمل شد.

محمدنسب مدیر جدید آموزش و پرورش آمل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ظهر امروز با حضور مدیران استانی، شهرستانی و فرهنگیان برگزار شد.

در این مراسم، اکبر لطفی مدیر سابق آموزش و پرورش در این شهرستان تودیع و حمید محمدنسب که به عنوان معاون اداری، مالی و پشتیبانی این اداره فعالیت داشت به عنوان مدیر جدید معارفه شد.

معاون فرماندار آمل در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه درباره حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد ماه بیان داشت: بار دیگر ملت ایران با بصیرت و آگاهی خود نشان داد که همیشه حماسه‌ساز عرصه‌های مختلف در کشور است.

سیدجعفر رسولی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، مشت گره کرده دیگری بر پیکره استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اعلام اینکه لطفی مدیر سابق آموزش و پرورش آمل با مدیریت 80 ماهه خود توانست رکورددار عمر مدیریتی بالا در این شهرستان باشد، تصریح کرد: همه نشان از تحول، دگرگونی، شکوفایی و تغییرات سازنده‌اش در این شهرستان دارد.

رسولی با بیان اینکه لطفی از جمله مدیرانی در این شهرستان بود که کار خود را از سال‌های ابتدایی دولت نهم آغاز کرد و با پایان دولت نیز مرحله بالاتری ارتقا یافت، اذعان داشت: فعالیت صادقانه لطفی بر کسی پوشیده نیست و نمره قبولی‌اش در ارائه خدمات را می‌توان به ارتقای مدیریتی او دانست.

معاون فرماندار آمل با تبریک مدیریت آموزش و پرورش آمل به محمدنسب گفت: مدیر جدید نیز همانند ریاست سابق فردی نام‌آشنا، متدین، ایثارگر و ولایی بوده که در چندین سال معاونت‌اش توانسته منشا بسیاری از امور خیر باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش 80 ماهه اکبر لطفی در اداره آموزش و پرورش آمل قدردانی شده و حکم مسئولیت حمید محمدنسب به عنوان مدیر جدید این نهاد تربیتی و آموزشی به وی اعطا شد.

همچنین اکبر لطفی به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان شهرستان بابل منصوب شده و باید روزهای آینده کار خود را در این نهاد وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز کند.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول