اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

آموزش و پرورش اسلامی بزرگترین غنیمت انقلاب در حوزه اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به دستاوردهای عظیم نظام اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت، گفت: آموزش و پرورش یکی از بزرگترین افتخارات و غنیمت‌های انقلاب در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

آموزش و پرورش اسلامی بزرگترین غنیمت انقلاب در حوزه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سنندج، اظهار کرد: آموزش و پرورش نماد حرکت و توسعه در هر جامعه است.

وی افزود: آموزش و پرورش سرمایه‌ای است که می‌تواند انقلاب اسلامی را به اهداف مورد نظر برساند و در راستای تحقق اهداف والای نظام بزرگ‌ترین نقش را ایفا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر‌نشان کرد: تعالی و توسعه هر جامعه‌ای در گرو تربیت نیروی انسانی کارآمد در آن جامعه است و بدون شک آموزش و پرورش اسلامی یکی از افتخارات بزرگ نظام اسلامی ایران بوده و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر اساس آموزه‌های قرآنی و مبانی دینی یکی از مترقی‌ترین اسناد تحول آموزشی و اجتماعی است.

شاهرودی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یکی از افتخارات بی‌نظیر جمهوری اسلامی و آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: باید مراقب باشیم که این سند در قالب آموزش و پرورش خلاصه نشود.

وی از خدمات و تلاش‌های فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان در شهرها و نواحی مختلف تقدیر کرد و افزود: استان کردستان سرشار از استعدادها و توانمندی‌های بالقوه در حوزه علمی و آموزشی بوده و باید این مهم در قالب برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند بالفعل شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور نیز در این مراسم بر توجه حداکثری در خصوص تحقق اهداف سند تحول بنیادین تأکید کرد و گفت: باید آموزش و پرورش بر اساس برنامه درازمدت استوار باشد چرا که ارزش افزوده‌ای که نظام آموزشی می‌تواند ایجاد کند بسیار بیشتر از سایر بخش‌ها است لذا در این خصوص سند تحول بنیادین تدوین شده و در دستور کار قرار گرفته است.

علی باقرزاده از توجه به مبانی دینی و قرآنی، نشر آموزه‌های اسلامی و محوریت فعالیت‌های دینی به عنوان اولویت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یاد کرد.

وی در ادامه بر توجه بیش از پیش کارکنان و مسئولان آموزش و پرورش استان در خصوص تحقق اهداف سند تحول بنیادین و ترویج هر چه بیشتر آموزه‌های دینی و مبانی اسلامی در بین دانش‌آموزان تأکید کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش از خدمات و تلاش‌های 10 ‌ساله خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تقدیر کرد و از سالار عرفانی‌نسب سرپرست جدید این اداره کل نیز خواست که با بسیج همه امکانات و توانمندی‌های نیروی انسانی استان در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش کند.

انتهای پیام/79006/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول