اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درآمد شهرداری گرگان خبر داد

افزایش 48 درصدی سهم آموزش‌وپرورش از محل عوارض پروانه ساختمان گرگان

مدیر درآمد شهرداری گرگان از افزایش 48 درصدی سهم آموزش و پرورش از محل عوارض پروانه ساختمان شهرداری گرگان خبر داد.

افزایش 48 درصدی سهم آموزش‌وپرورش از محل عوارض پروانه ساختمان گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی باقری پیش از ظهر امروز در جمع کارشناسان شهرداری گرگان اظهار داشت: مبلغ واریزی بابت پنج درصد سهم آموزش و پرورش از محل عوارض پروانه ساختمان در سال 1391، نسبت به مدت مشابه سال قبل 48 درصد افزایش داشت.

وی تصریح کرد: در یکسال گذشته تعداد 2 هزار و 925 فیش به مبلغ 6 میلیارد و 135 میلیون ریال بابت پنج درصد سهم آموزش و پرورش از محل صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری گرگان به حساب خزانه واریز شد.

مدیر درآمد شهرداری گرگان ادامه داد: مبلغ واریزی سال 1390، 4 میلیارد و 155 میلیون ریال بود که نشان‌دهنده 48 درصد افزایش این سهم از محل صدور پروانه ساختمانی در شهرداری گرگان بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: این مبلغ علاوه بر کمک‌ها و مساعدت‌هایی است که هر ساله شهرداری به آموزش و پرورش در راستای افزایش سطح فرهنگ و آموزش می‌کند.

وی ادامه داد: طبق «بند سه ماده 13» قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش شهرداری‌ها موظف هستند تا پنج درصد عوارض صدور پروانه ساختمانی را به حساب معین خزانه واریز کنند.

گفتنی است بودجه 132 میلیارد تومانی شهرداری گرگان با حضور استاندار گلستان در صحن علنی شورای اسلامی این شهر در فروردین ماه امسال ابلاغ شد.

از مجموع بودجه شهرداری گرگان در سال 1392 بودجه جاری و عمرانی 110 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

سهم بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری گرگان از بودجه سال 1392 نیز 21 میلیارد و 456 میلیون تومان است.

بودجه عمرانی شهرداری گرگان 60 درصد در سال 92 افزایش یافت

بودجه جاری شهرداری گرگان در سال‌جاری 44 میلیارد و 402 میلیون و 760 هزار تومان و بودجه عمرانی 66 میلیارد و 197 میلیون و 240 هزار تومان است.

سرانه کل شهرداری گرگان در بودجه سال‌جاری 325 میلیون و 294 هزار تومان است که بودجه جاری و عمرانی شهرداری گرگان در سال 1392 به ترتیب 40 و 60 درصد افزایش دارند.

بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری گرگان بیش از 21 میلیارد تومان است

بودجه سازمان اتوبوسرانی شهرداری در سال‌جاری حدود 7 میلیارد تومان است و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری نیز در سال‌جاری حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه دارد.

بودجه سال 1392 سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری گرگان حدود 6 میلیارد تومان و بودجه سازمان تاکسیرانی شهرداری نیز 500 میلیون تومان است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان نیز در سال‌‌جاری حدود 4 میلیارد تومان بودجه دارد.

انتهای پیام/2307/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول