اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف سیستان ‌و بلوچستان خبر داد

اعزام 70 روحانی مبلغ به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه سیستان ‌و بلوچستان گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوان و جوانان، 70 روحانی مبلغ به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

اعزام 70 روحانی مبلغ به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان

حسین ناقشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل تابستان، برنامه‌های ویژه‌ای تحت عنوان طرح «نشاط» در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: هم اکنون در مساجد، نقاط مختلف سیستان و بلوچستان از جمله شهر‌ها و روستا‌ها، برنامه‌های متنوعی در زمینه‌‌‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، آموزشی، اعتقادی، ادبی، ورزشی، علمی و اردویی برای اقشار مختلف اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه سیستان ‌و بلوچستان ادامه داد: مساجد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی بوده‌اند و امیدواریم با آوردن بسیاری از برنامه‌ها به مساجد ، رونق مساجد منطقه را بالا ببریم.

ناقشکی با اشاره به اینکه با اعزام 70 روحانی مبلغ به مناطق مختلف، سعی در غنی سازی اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان داریم بیان داشت: اعزام روحانی مبلغ بر اساس محرومیت مناطق، آمایش سرزمین، وسعت و جمعیت هر یک از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد.

وی اذعان داشت: از جمله مراکزی که نقش بسزایی در غنی‌ سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دارند کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در سطح شهرستان زاهدان با برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن، کامپیوتر، نقاشی، خوشنویسی، سفال، عکاسی، سینما، موسیقی، عروسک سازی، و گلسازی سعی در غنی سازی این اوقات دارند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه سیستان ‌و بلوچستان ارتقای بصیرت دینی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و مذهبی در بین نوجوانان و جوانان و تلاش برای پرورش این استعدادها را از جمله اهداف تشکیل کانون‌ها عنوان کرد.

ناقشکی متذکر شد: هدف از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت، ترویج آموزه‌های دینی در میان جوانان و نوجوانان و جذب جوانان به مسجد با برنامه‌ریزی و برپایی دوره‌های آموزشی مستمر و بلند مدت است.

انتهای پیام/75002/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول