اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

سازمان اوقاف به‌‌دنبال احیا و ارتقای بهره‌وری موقوفات است

معاون بهره‌برداری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به دنبال برنامه‌ریزی در دو محور احیا و توسعه موقوفات و تلاش برای ارتقای بهره‌وری از این موقوفات است.

سازمان اوقاف به‌‌دنبال احیا و ارتقای بهره‌وری موقوفات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، عباسعلی جعفری امروز در دومین همایش و نمایشگاه منطقه‌ای فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقوفات استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: موقوفات باید در راستای توسعه اقتصادی و بهره‌وری قرار گیرند.

وی اظهار داشت: نگرش سازمان اوقاف و امور خیریه به توسعه موقوفات و بقاع متبرکه تغییر کرده است.

این مقام ارشد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه در گذشته درآمدهای اوقاف از طریق اجاره بها بوده است، ادامه داد: سازمان اوقاف تلاش دارد که از تک محصولی بودن خارج شود و پا در عرصه‌های نوین اقتصادی گذاشته است.

جعفری افزود: در سال جاری هدف‌گذاری اقتصادی برای 31 استان انجام شده و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان با مشارکت 65 درصدی بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

وی با ابراز امیدواری از تعامل دستگاه‌ها و نهادها در توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی، یادآور شد: با ایجاد فرصت‌های اقتصادی مناسب شاهد کلنگ‌زنی این پروژه‌ها در سطح ملی باشیم.

انتهای پیام/70003/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول