اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار عنوان کرد

مشارکتی 86 درصدی بهاری‌ها در انتخابات 92

فرماندار شهرستان بهار از مشارکتی 86 درصدی بهاری‌ها در انتخابات 92خبر داد و گفت: ‌انتخابات 92 نشان داد که تمام سرمایه‌گذاری دشمنان نقش بر آب شده و مردم با نظام و همراه آن هستند.

مشارکتی 86 درصدی بهاری‌ها در انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بهار اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد در شهرستان بهار با مشارکتی 86 درصدی برگزار شد و مردم شهرستان حماسه سیاسی ماندگاری را خلق کردند.

وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب جبهه استکبار با تمام توان در مقابل این نظام ایستاده است.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: جمهوری اسلامی به عنوان نماد انقلاب اسلامی به تنهایی در خط مقدم مبارزه با جهان استکبار است.

وی بیان داشت: در طی این چند سال سئوال اساسی برای دشمنان این بوده است که منبع این قدرت کجاست و بالاخره به این نتیجه رسیدند که تنها حامی و پشتوانه این نظام مردم هستند و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری این نظام را به اوج عزت و اقتدار در جهان رسانده است.

گلکارزاده تصریح کرد: انتخابات 92 نشان داد که تمام سرمایه‌گذاری دشمنان نقش بر آب شده و مردم با نظام و همراه آن هستند.

انتخابات اخیر قدرت نظام را مضاعف کرد

در ادامه امام جمعه بهار گفت: مردم با حضور میلیونی خود در انتخابات امید دشمنان را به یأس تبدیل کردند و این انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا تأکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، قدرت مضاعف نظام اسلامی در داخل و بخصوص در عرصه بین‌المللی در پی دارد.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان بهار و اشاره به تلاش مضاعف مسئولین برای برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه، اظهار داشت: مسئولان در کمال دقت و بی‌طرفی انتخابات باشکوهی را برگزار کردند و اکنون نیز باید دست به دست هم دهیم و حماسه اقتصادی را بیافرینیم تا بار دیگر دشمن را با این حماسه مات و مبهوت کنیم.

امام جمعه بهار دوری از کینه، لغزش‌ها و باندبازی‌‌ها را ضروری دانست و افزود: هر اندازه رابطه‌های غیر معقول سیاسی و باندبازی‌ها در بین افراد وجود داشته باشد به همان نسبت از لطف نبی اکرم(ص) دور می‌شوند.

انتهای پیام/2499/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول