اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی خبر داد

آغاز ساخت زمین سرپوشیده تنیس در مشهد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: کار ساخت مجموعه سرپوشیده زمین‌های تنیس سجاد مشهد به زودی آغاز می‌شود.

آغاز ساخت زمین سرپوشیده تنیس در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری صبح امروز در مراسم اختتامیه مرحله دوم رقابت‌های تنیس تور آپت کشور، یادواره مرحوم مازیار پاک‌باطن اظهار داشت: تنیس خراسان‌رضوی و مشهد از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و این می‌طلبد تا توجه ویژه‌ای به این رشته داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ورزشکاران این رشته در مشهد نداشتن زمین سر پوشیده است که برنامه‌ریزی برای ساخت سکو و سرپوشیده کردن زمین‌های سجاد با همکاری هیئت تنیس استان انجام شده است و به زودی نیز با کمک حامیان مالی عملیاتی می‌شود.

هاشمی‌جواهری با اشاره به میزبانی خوب هیئت تنیس استان در این مسابقات، بیان کرد: مشهد ظرفیت میزبانی از مسابقات بین‌المللی تنیس را هم دارد و قطعا در این زمینه می‌تواند به خوبی از عهده کار برآید.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به نامگذاری این مسابقات به نام یادواره مرحوم پاک‌باطن، گفت: مازیار پاک باطن یکی از ورزشکاران خوب ما در تنیس بود و اینکه ما مسابقاتی را به نام ورزشکاران خود برگزار می‌کنیم، کار پسندیده‌ای است.

وی جذب حامی مالی از سوی هیئت تنیس خراسان‌رضوی را یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های پشتوانه‌ای این هیئت دانست و افزود: ما همواره گفته‌ایم که ارتباط ورزش با حامیان مالی باید یک ارتباط نزدیک و تنگاتنگ باشد و کسی هنر دارد که بتواند این حامیان را جذب و در کنار خود نگه دارد.

هاشمی‌جواهری ادامه داد: خوشبختانه هیئت تنیس خراسان‌رضوی در این راستا فعالیت‌های خوبی را داشته و توانسته است در راستای توسعه ورزش تنیس گام بردارد.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول