اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام مراسم قرعه‌کشی در آمل

مسابقات جایزه بزرگ تنیس مردان ایران عصر فردا آغاز می‌شود

رئیس هیئت تنیس آمل گفت: مسابقات جایزه بزرگ تنیس مردان کشور(OPTT) عصر فردا با انجام مراسم قرعه‌کشی کار خود را در مجموعه ورزشی امیر آمل آغاز می‌کند.

مسابقات جایزه بزرگ تنیس مردان ایران عصر فردا آغاز می‌شود

مجتبی ساروی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مسابقات و تور جایزه بزرگ تنیس مردان کشور (OPTT) که با حضور برترین‌های تنیس ایران همراه است امسال به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌های معتبر تنیس ساعت 18 و 30 دقیقه عصر فردا با حضور نمایندگان فدراسیون تنیس دنبال می‌شود.

ساروی با تأکید بر اینکه مجموعه ورزشی امیر آمل میزبان این رقابت‌های بزرگ است، تصریح کرد: این رقابت‌ها از چهارم تیر امسال به مدت 10 روز با حضور 150 تنیسور برتر مرد کشور همراه است.

وی با اشاره به اینکه فینال این دوره از مسابقات در روز 14 تیر برنامه‌ریزی شده است، اذعان داشت: این مجموعه در ابتدای سال نیز میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تنیس بانوان کشور بوده که در آن غزاله ترکمن و نگین شیخ صراف به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم دست یافتند.

رئیس هیئت تنیس آمل با اعلام اینکه شاهین خالدان، اشکان شکوفی و انوشا شاه‌قلی از چهره‌های نام‌آشنای این رقابت‌ها هستند، بیان کرد: رقابت‌ها در دو گروه مقدماتی و فینال دنبال می‌شود که افراد به صورت سینگل و انفرادی حضور خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول