اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال های اخیر

تنیسورهای قزوینی گام‌های بزرگی برداشته‌اند

ورزش تنیس روی میز در سال‌های اخیر در سطح استان قزوین طوری پیش رفته است که ورزشکاران این رشته ورزشی در این سال‌ها گام‌های بزرگی را برداشته‌اند.

تنیسورهای قزوینی گام‌های بزرگی برداشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به جرأت می‌توان اذعان کرد که رشته ورزشی تنیس روی میز، یکی از بهترین و با برنامه‌ترین هیئت ورزشی سال‌های اخیر استان قزوین بوده است، به طوری که این هیئت با داشتن برنامه‌های منظم و مدون توانسته است نقش قابل قبولی را در استعدادیابی و قهرمان‌پروری به جامعه ورزشی کشورمان ایفا کند.

میزبانی از هشت دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز که با حضور تنیسورهای مطرح کشورهای اروپایی از جمله بلاروس، روسیه و مجارستان در طول هشت سال گذشته که در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شده است، به نوعی گواهی شاهد بر این ادعا است که نشان می‌دهد مسئولان این هیئت ورزشی تلاش و پشتکار بالایی را از خود در سال‌های اخیر نشان داده‌اند.

داشتن لیگ‌های منظم، برگزاری هماهنگ رقابت‌های تنیس روی میز در رده‌های سنی مختلف و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش مردان و زنان نیز یکی دیگر از امتیازهای مهم هیئت ورزشی تنیس روی میز استان قزوین بوده است که همین امر نشان از همدلی و صمیمیت مسئولان این رشته ورزشی حکایت می‌کند.

اما شاید مهم‌ترین و با ارزش‌ترین عنوانی که در سال‌های اخیر توسط ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح استان صورت گرفته است، افتخارآفرینی حمیدرضا طاهرخانی و حضور شایسته وی در مسابقات قهرمانی جهان باشد که ماه قبل در کشور فرانسه رقم خورد.

البته موفقیت‌های طاهرخانی در تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشورمان همچنان ادامه دارد، به طوری که این ورزشکار ارزنده قزوینی در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در رشت به سر می‌برد و قرار است با تصمیم کادر فنی، تیم تنیس روی میز کشورمان را تیر ماه سال جاری در رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز آسیا که به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود، همراهی کند.

حضور محسن شیشه‌گرها مربی نام‌آشنای قزوینی به عنوان مربی تیم تنیس روی میز جوانان کشورمان نیز یکی دیگر از عناوین ارزشمند این سال‌های هیئت ورزشی تنیس روی میز استان قزوین است.

شیشه‌گرها که در حال حاضر بر روند تمرینات اردوی تیم ملی تنیس‌روی میز جوانان کشورمان نظارت می‌کند، در دو سال گذشته به همراه تیم ملی، در مسابقات جهانی هند و قهرمانی آسیا به عنوان سرمربی حضور داشته است که این خود نشانی با ارزش برای تنیس روی میز استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول