اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردوی آمادگی تیم‌های ملی تنیس ناشنوایان و پیوند اعضا در سنندج آغاز شد

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم‌های ملی تنیس روی میز پیوند اعضا و ناشنوایان بانوان و آقایان کشور در شهرستان سنندج آغاز شد.

اردوی آمادگی تیم‌های ملی تنیس ناشنوایان و پیوند اعضا در سنندج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این اردوی تدارکاتی که به منظور کسب آمادگی بیشتر این تیم‌ها برای شرکت در رقابت‌های جهانی و المپیک برپا شده است 7 ورزشکار تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام خواهند داد.

در بخش زنان معصومه برجی، بهاره بیگی و سمیه کریمی از همدان و صدیقه صفری از استان مرکزی تمرینات خود را زیر نظر زهره ابوطالبیان آغاز کردند.

در بخش مردان نیز بابک فتاحی از لرستان، مسعود قربانی از مازندران و کیوان تیشه‌گران از کردستان به سرمربیگری جمیل لطف‌الله نسبی مربی ارزنده همین استان به تمرین می‌پردازند.

نوزدهمین دوره رقابت‌های جهانی پیوند اعضا تابستان جاری به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ایران امیدوار است در این مسابقات جایگاه مناسبی به دست آورد.

بیست و دومین دوره رقابت‌های المپیک ناشنوایان نیز در همین ایام و به میزبانی صوفیه بلغارستان آغاز خواهد شد که تیم ایران نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

تیم‌های ملی ناشنوایان و پیوند اعضای تنیس روی میز ایران در این اردو که تا پنجم تیر‌ماه به طول خواهد انجامید در تلاش برای گذراندن آخرین مراحل آماده‌سازی خود هستند.

انتهای پیام/79012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول