اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردوهای جهادی در کردستان آغاز شد

سردار رجبی: اردوهای جهادی بسترساز ترویج فرهنگ کار و تلاش است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اردوهای جهادی را بستری برای ترویج فرهنگ کار و تلاش و رفع محرومیت‌ از سیمای نقاط محروم کشور دانست.

سردار رجبی: اردوهای جهادی بسترساز ترویج فرهنگ کار و تلاش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی بعد از ظهر امروز در افتتاحیه اردوهای جهادی اظهار کرد: حضور در اردوهای جهادی بهترین فرصت برای خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه هیچ کاری به اندازه تلاش برای رفع محرومیت و ارتقاء توسعه و رفع نیازهای محرومان مهم و اثرگذار نیست، گفت: تلاش‌ها دانشجویان در قالب اردوهای جهادی در سال‌های گذشته قابل تقدیر است.

به گفته وی، اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است و ما به اراده مصمم و همت بلند دانشجویان که در این راستا گام برمی‌دارند، افتخار می‌کنیم.

وی بر اهمیت عرصه‌یابی مناطق محروم تاکید کرد و افزود: باید تمام محرومیت‌ها را ببینیم و کار بررسی میدانی را بصورت علمی انجام دهیم و با یک اقدام گسترده جهادی برای رفع محرومیت از نقاط محروم و دورافتاده استان گام برداریم.

به گفته وی، حضور گروهک‌های ضدانقلاب در اوایل پیروزی انقلاب مانع خدمت‌رسانی مطلوب جهادگران در راستای توسعه، عمران و آبادانی این استان شده بود.

وی افزود: ‌با وجود از دست رفتن این سال‌ها در سایه تلاش مسئولین امروزه شاهد ایجاد بسترهای توسعه استان و رفع محرومیت در دورترین روستاهای استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ کارهای زیادی در راستای محرومیت‌زدایی در استان صورت گرفته است اما هنوز مناطق محروم زیادی داریم که نیاز به تلاش دوچندان مسئولان امر دارد.

وی اضافه کرد:‌ با وجود کارهایی که در طول این سال‌ها در سطح استان انجام شده است اما چهره‌ محرومیت از کردستان کاملاً زدوده نشده که باید برای تحقق این مهم از توان جهادگران بهره برد.

وی در ادامه به مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات 24 خرداد ماه امسال اشاره کرد و گفت: ملت ما نشان دادند در برابر هیچ تهدیدی از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در انتخابات 24 خرداد "بله" دوباره آنان به نظام مقدس جمهوری و لبیک به ندای رهبری بود.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضمن تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبری، مسیر تحقق حماسه اقتصادی را هموار کرد.

وی در پایان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه باور مردم و اعتقادات دینی و مذهبی شکل گرفته است، گفت: استکبار جهانی با تمام تهدیدها و تحریم‌ها نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول