اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود خبر داد

برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم بیارجمند و بسطام

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود گفت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود در مناطق محروم بیارجمند و روستاهای پشت بسطام برگزار می‏شود.

برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم بیارجمند و بسطام

محمد جلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در تابستان اظهار کرد: بسیج دانشجویی همانند سال‏های گذشته، اردوهای جهادی با هدف خدمت‏رسانی عمرانی، علمی و آموزشی به مناطق محروم شهرستان شاهرود و میامی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: با توجه به رایزنی‏های انجام شده و استقبال بسیار خوب دانشجویان از این اردوها، امسال اردوهای متعددی را در طول تابستان در روستاهای محروم بیارجمند و بسطام برگزار می‏کنیم.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران، دو طرح عمرانی و چند طرح علمی و فرهنگی در روستاهای زمان‏آباد، احمدآباد، صالح‏آباد و باغستان بخش بیارجمند شاهرود برگزار می‏شود.

جلیلی تصریح کرد: در این اردو، بیش از 20 نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه تربیت مدرس تهران از 12 تا 24 شهریور در این مناطق به کارهای عمرانی و علمی و فرهنگی خواهند پرداخت.

وی همچنین با بیان اینکه از چهارم تیر ماه اردوهای جهادی دانشگاه‏های شاهرود آغاز می‏شود، افزود: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهرود از چهارم تیر ماه در روستاهای ابر، زرگر، میقان، قلعه نوخرقان، کلامو، قلعه آقا عبدالله و نمدمال منطقه بسطام برگزار می‏شود.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود بیان کرد: در این اردوها که به مدت 10 روز برگزار می‏شود و بیش از 50 دانشجوی دختر و پسر در آن حضور دارند، بیشتر به برنامه‏های فرهنگی، ورزشی و علمی پرداخته می‏شود.

جلیلی عنوان کرد: در کنار برگزاری این برنامه‏ها، با هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دانشجویان پزشکی برای برگزاری کلاس‏های مشاوره‏ای به مناطق محروم بخش بیارجمند اعزام می‏شوند.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: تیم‏های پزشکی به برگزاری کارگاه‏های آموزشی بهداشت فردی و اجتماعی، بهداشت محیط و بهداشت قبل از ازدواج و دوران بارداری در روستاها می‏پردازند.

جلیلی با تاکید بر استقبال خوب دانشجویان از اردوهای جهادی اظهار داشت: امیدواریم با توجه به حضور چشمگیر دانشجویان در این طرح بتوانیم روستاهای بیشتری را در این طرح دخیل و خدمات بیشتری به مناطق محروم داشته باشیم.

انتهای پیام/2249/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول