اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه رزن خبر داد

تشکیل 10 گروه جهادی در رزن / هشتم تیر افتتاحیه اردوهای جهادی

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه رزن با اشاره به برگزاری افتتاحیه اردوهای جهادی در تاریخ هشتم تیر در رزن گفت: تاکنون 10 گروه جهادی در رزن تشکیل شده است.

تشکیل 10 گروه جهادی در رزن / هشتم تیر افتتاحیه اردوهای جهادی

جواد مرشدی‌زعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک تحقق حماسه سیاسی به مردم و مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال و ایجاد حماسه سیاسی اولویت کار با حماسه اقتصادی است که باید تا پایان سال محقق شود.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی و اردوهای طرح هجرت از تأثیرگذارترین فعالیت‌های بسیج سازندگی است که طی امسال این مهم در راستای تحقق حماسه اقتصادی صورت می‌گیرد.

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه رزن با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی محلات و مساجد بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اردوی جهادی امسال هفت روزه برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: اردوهای جهادی دانشجویی نیز زیر نظر ناحیه دانشجویی اجرا می‌شود.

مرشدی‌زعیم خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ابلاغی و ثبت‌ نام متقاضیان تاکنون 10 گروه جهادی تشکیل شده و در حال حاضر نیز در مرحله شناسایی عرصه برای خدمات‌رسانی هستند.

* هر گروه جهادی یک کارگاه اشتغالزایی

وی با بیان اینکه اولویت در اردوهای جهادی با روستاهای محروم و کم‌برخوردار است، افزود: شعار امسال اردوهای جهادی «هر گروه جهادی یک کارگاه اشتغالزایی» است که با هدف ایجاد اشتغال در مناطق محروم با جدیت پیگیری می‌شود.

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه رزن ابراز داشت: افتتاحیه اردوهای جهادی هشتم تیر ماه با حضور مسئولان شهرستان و بسیج سازندگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اردوهای جهادی علاوه بر بحث اقتصادی گفت: برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ویزیت رایگان با اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به روستاهای محروم از دیگر برنامه‌های ما است که همگام با اردوهای جهادی اجرا می‌شود.

مرشدی‌زعیم یادآور شد: با توجه به اینکه برگزاری اردوهای جهادی در سال گذشته انعکاس خوبی داشت امسال نیز متقاضیان بیشتری ثبت‌ نام کرده‌اند.

وی با اشاره به شور و هیجان خاص بسیجیان برای شرکت در اردوهای جهادی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تا امسال نیز چون سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی منسجم‌‌تری فعالیت اردوهای جهادی را پیش ببریم.

* برگزاری 40 نفر اردوی سه روزه متخصصین

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه رزن ابراز داشت: یکی از تفاوت‌های اردوهای جهادی امسال برگزاری اردوهای سه روزه متخصصین است.

به گفته وی اردوهای سه روزه متخصصین در راستای استفاده از تخصص و تجربه مهندسان و کارشناسان به منظور حضور در روستاهای محروم و هدایت و راهنمایی روستاییان برای راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی کوچک و خانگی برگزار می‌شود.

مرشدی‌زعیم ابراز داشت: تعداد اردوهای سه روزه متخصصین 40 نفراردو است و به عبارتی 40 نفر به مدت سه روز در روستاهای محروم برای خدمات‌رسانی به روستاییان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی ادامه داد: محرومیت‌زدایی از مهمترین و اصلی‌ترین اهداف بسیج سازندگی و اردوهای جهادی محسوب می‌شود.

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه رزن با اشاره به عرصه اردوهای جهادی اظهار کرد: این اردوها در عرصه‌های مختلفی از قبیل عمرانی، آموزشی، خدماتی، علمی و بهداشتی در مناطق محروم برگزار می‌شود.

به گفته وی حرکت در راستای فعالیت‌های اقتصادی از اهداف و اولویت‌های امسال اردوهای جهادی بسیج سازندگی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

مرشدی‌زعیم در پایان با اشاره به ایجاد اشتغال خانگی و کوچک در روستاهای محروم خاطرنشان کرد: این مهم در راستای تحقق حماسه اقتصادی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول