اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

زحمات دانشجویان در اردوهای جهادی اجر آخرت را در پی دارد

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: زحمات خالصانه دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی اجر آخرت را در پی دارد.

زحمات دانشجویان در اردوهای جهادی اجر آخرت را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی ظهر امروز در برنامه «رسم هجرت» و افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور زنجان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت امام زمان (ع) اظهار کرد: از فعالیت و خدمت دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی و تلاش آنها برای آبادانی و سازندگی روستاها تقدیر می‌کنم.

وی به شهیدان دانشجوی دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: شهیدان دانشجو برای حفظ ارزش‌های انقلاب و آزادی قشر دانش‌آموز، دانشجو و آحاد مردم کشورمان جان خود را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: همه دانشجویان و ملت ایران باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: ملت فهیم و آگاه کشورمان در روز 24 خردادماه و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اقتدار کشورمان را به جهانیان نشان دادند.

حسینی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان داخلی و خارجی کشورمان را دچار شوک کرد، تصریح کرد: باید از حضور با شکوه مردم در انتخابات تقدیر شود.

وی ادامه داد: با این اقدام و عملکرد مردم در انتخابات ایستادگی مردم در مقابل دشمنان انقلاب و نظام ثابت شد.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دانشجویان بسیجی با حضور در اردوهای جهادی وظیفه خود را در مقابل خون شهدا و آرمان‌های انقلاب نشان می‌دهند، اظهار کرد: دانشجویان با حضور در روستاهای محروم و فاقد امکانات وظیفه خود را عملی می کنند.

وی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز برنامه‌های جهادی اجرا می‌شد، گفت: همزمان با حضور رزمندگان در جبهه‌ها تعدادی از مردم در قالب اردوهای جهادی برای کمک رسانی به مناطق محروم اعزام می‌‌شدند.

حسینی با اشاره به اینکه دانشجویان همیشه در عرصه‌های مختلف نقش بسزایی در حفظ انقلاب و نظام ایفا می‌کنند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که دانشجویان سربازان جنگ نرم و اساتید دانشگاه‌ها نیز به عنوان فرماندهان این جنگ هستند.

وی در پایان با بیان اینکه زحمات خالصانه دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی اجر آخرت را در پی دارد، افزود: امید است خداوند به همه توفیق خدمت به مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه را دهد چرا که این فعالیت‌ها توشه‌ای برای آخرت است.

انتهای پیام/73008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول