اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی خبر داد

صعود تیم والیبال امید بانوان خراسان‌ جنوبی به مرحله کشوری

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی از صعود تیم والیبال امید بانوان استان به مرحله کشوری خبر داد.

صعود تیم والیبال امید بانوان خراسان‌ جنوبی به مرحله کشوری

زهرا محمد‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی با سه پیروزی در مقابل رقیبان خود از مرحله مسابقات والیبال منطقه چهار به مرحله کشوری صعود کرد.

وی به نخستین پیروزی تیم والیبال خراسان جنوبی در مقابل تیم والیبال امید بانوان گیلان با نتیجه سه بر یک اشاره کرد و افزود: روز گذشته نیز تیم والیبال خراسان جنوبی در دومین بازی خود توانست با نتیجه سه بر یک بر تیم والیبال مازندران غلبه کرده و به جمع مدعیان تیم‌های صعود کننده به مرحله کشوری بپیوندد.

این مسئول با بیان اینکه این مسابقات با حضور شش استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان و گیلان از 29 خردادماه به میزبانی گلستان در شهرستان گرگان برگزار می‌شود، گفت: امروز در آخرین مرحله از این مسابقات تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی به مصاف تیم والیبال خراسان رضوی رفت.

سرپرست تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی اضافه کرد: تیم والیبال استان در یک بازی پایاپای توانست با اقتدار در گیم نخست با نتیجه 25 بر 13 پیروز میدان شود و در گیم دوم نیز با نتیجه 25 بر 19 خراسان رضوی را از پیش رو برداشت.

محمدزاده با اشاره به باخت تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی تصریح کرد: تیم خراسان رضوی در گیم سوم توانست با نتیجه 25 بر 23 تیم خراسان جنوبی را مغلوب کند.

وی گفت: در گیم چهار بازی تیم والیبال امید بانوان خراسان جنوبی توانست با انسجام بیشتری در مقابل تیم خراسان رضوی ظاهر شده و نتیجه را با 25 بر 16 به نفع خود پایان دهد و در مجموع با نتیجه 3 بر یک به مرحله کشوری راه پیدا کند.

انتهای پیام/69014/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول