اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا

سفرهای آسیایی‌ گیتی‌پسند برای کسب تجربه

تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند که برای دومین بار در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده است، شانسی برای سکو رفتن نداشته و برای تجربه برابر حریفان آسیایی به میدان می‌رود.

سفرهای آسیایی‌ گیتی‌پسند برای کسب تجربه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا از فردا به میزبانی ویتنام برگزار شده و تیم گیتی‌پسند که قهرمانی فصل گذشته لیگ ایران را به دست آورد، برای دومین سال متوالی در این مسابقات شرکت می‌کند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های چین، کره‌شمالی و ژاپن هم‌گروه است و به نظر می‌رسد رقابت دشواری را با حریفانش پیش رو داشته باشد.

این تیم در نخستین فصل حضورش در این مسابقات به عنوان ششمی دست پیدا کرد و پیش بینی می‌شود در مسابقات سال جاری نیز کسب این عنوان دور از ذهن نباشد زیرا کسب نتیجه‌ای ضعیف‌تر از ششمی برای نماینده ایران چندان خوشایند نیست.

تیم گیتی‌پسند از روز پنجم فروردین ماه سال جاری تمریناتش را برای حضور در این مسابقات آغاز کرده اما دیدار تدارکاتی نداشته و سرمربی این تیم معتقد است زمان زیادی برای آماده‌سازی تیمش در اختیار نداشته است.

چهاردهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا از روز دوشنبه با حضور 8 تیم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول