اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان جام باشگاه‌های آسیا با رتبه هشتم/

گیتی‌پسند نتوانست عنوان ششمی دوره قبل را تکرار کند

تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند نتوانست عنوان ششمی سال گذشته خود را در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکرار کند و با قرار گرفتن در رتبه هشتم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

گیتی‌پسند نتوانست عنوان ششمی دوره قبل را تکرار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهاردهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا از روز دوشنبه هفته گذشته با حضور 8 تیم به میزبانی ویتنام برگزار شد.

تیم گیتی‌پسند که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرده بود، نتایج ضعیف‌تر از حد انتظار کسب کرد و در رتبه هشتم این رقابت‌ها جای گرفت.

این تیم در مرحله گروهی با تیم‌های چین، کره ‌شمالی و ژاپن هم‌گروه بود که مسابقات متوالی خود را با شکست پشت سر گذاشت و در نهایت نیز نتوانست عنوان ششمی خود را تکرار کند و در بین هشت تیم جایگاه آخر را به خود اختصاص داد.

تیم گیتی‌پسند برای حضور در این مسابقات از روز پنجم فروردین‌ماه سال جاری تمریناتش را آغاز کرده است اما دیدار تدارکاتی نداشته و سرمربی این تیم معتقد بود زمان زیادی برای آماده‌سازی تیمش در اختیار نداشته است.

به گزارش فارس، سایت باشگاه گیتی‌پسند نیز ترجیح داده در مورد نتایج به دست آمده این تیم هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی نداشته باشد و با وجود پایان یافتن مسابقات هنوز یک خبر نیز پیرامون این مسابقات روی خروجی سایت باشگاه نرفته است.

انتهای پیام/63006/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول