اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند خبر داد

تصمیم‌گیری هیئت مدیره درباره ادامه فعالیت تیم والیبال گیتی‌پسند

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: هیئت مدیره باشگاه در مورد ادامه فعالیت تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند و تعیین نوع فعالیت این تیم تصمیم‌گیری می‌کند.

تصمیم‌گیری هیئت مدیره درباره ادامه فعالیت تیم والیبال گیتی‌پسند

محمدحسین عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر تصمیمی برای ادامه فعالیت تیم بانوان گیتی‌پسند گرفته نشده و هیئت مدیره در این باره تصمیم‌گیری می‌کند که این تیم را برای قهرمانی آماده کند یا اینکه تیمی معمولی را به لیگ بفرستد.

وی ادامه داد: نتیجه قهرمانی تیم والیبال گیتی‌پسند در لیگ برتر کسب سهمیه شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا است و با توجه به تفاوتی که بین سطح والیبال ایران با برخی کشورهای آسیایی وجود دارد، امیدی برای نتیجه گرفتن در این مسابقات نداریم.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند از حمایت نکردن فدراسیون والیبال از تیم گیتی‌پسند گلایه کرد و گفت: پیش از اینکه تیم را به مسابقات آسیایی اعزام کنیم، فدراسیون در چند نوبت از باشگاه ما درخواست کرد که تیم را به مسابقات آسیایی اعزام کنیم.

وی افزود: تیم والیبال ما برای اعزام به باشگاه‌های آسیا بازی تدارکاتی نداشت و فدراسیون نیز درخواست ما برای ترتیب دادن بازی دوستانه با تیم ملی را نپذیرفت.

عراقی‌زاده با بیان اینکه باشگاه از نتیجه به دست آمده تیم والیبال بانوان در مسابقات باشگاه‌های آسیا رضایت ندارد، تاکید کرد: باشگاه در حد توان خود تیم خوبی را برای مسابقات آماده کرده و برای تقویت تیم نیز چند بازیکن اضافه شدند اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه سال گذشته را تکرار کنیم.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول