اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب تاکید کرد

رسیدن به سعادت ابدی با حاکمیت امام عصر(عج)

امام جمعه میاندوآب گفت: تنها حکومتی که می‌تواند بشریت را به سعادت ابدی برساند، حکومت امام عصر (عج) است.

رسیدن به سعادت ابدی با حاکمیت امام عصر(عج)

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های نیمه‌شعبان، اظهار داشت: خداوند در آیات متعددی از قرآن کریم آمدن منجی عالم بشریت را مژده داده است و همه پیامبران به ویژه آخرین پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) نیز این مژده را در دوران رسالت خود به امت‌های خود داده‌اند.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) صفات و ویژگی‌های دوران ظهور امام زمان (عج) را به خوبی تشریح کرده است، خاطرنشان کرد: پیغمبر مژده داده است که یک روز منجی می‌آید، زمین و زمان را پر از عدل و داد می‌کند چنان که ستم‌گران عالم زمین را پر از ظلم و ستم کرده‌اند.

قهرمانی با اشاره به شکست انواع حکومت‌ها در جهان، تصریح کرد: امروز بشریت برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود انواع حکومت‌ها از جمله لیبرال، دموکراسی، کمونیستی و حتی دیکتاتوری را امتحان کرده است اما آن‌ها به بن‌بست رسیده‌اند.

امام جمعه میاندوآب افزود: تنها حکومتی که می‌تواند بشریت را به سعادت ابدی برساند، حکومت امام عصر (عج) است، که چشم همه مستضعفان و مظلومان عالم به ظهور ایشان دوخته شده است.

وی گفت: بنا به فرموده امام صادق (ع) در دوران ظهور زمین آن‌چنان برکات خود را در اختیار بشر قرار می‌دهد و آسمان آن چنان سخاوتمندانه باران بر زمین فرو می‌ریزد که هیچ فقیری در روی زمین پیدا نمی‌شود.

قهرمانی صلح، صفا، صمیمیت، آرامش و برکات رحمت الهی را از جمله ویژگی‌های دوران ظهور عنوان کرد و  اظهار داشت: در این دوران همه بشریت در کنار هم و در زیر پرچم توحید با صلح، صفا و دوستی زندگی می‌کنند و از نعمت‌های الهی به صورت عادلانه بهره‌مند می‌شوند.

وی وجود خون‌ریزی و جنایت در اقصی نقاط جهان را نتیجه ظلم ظالمان عنوان کرد و یادآور شد: ظالمان و قدرت‌های اتمی جهان با استفاده از قدرت اتمی خود و با عنوان حق وتو به بشریت ظلم کرده و آن را پایمال می‌کنند.

امام جمعه میاندوآب اضافه کرد: ساعت 23:30 امشب مراسم بزرگ و باشکوهی با عنوان جشن بزرگ نیمه‌شعبان در مصلی میاندوآب با حضور آیت‌الله دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول