اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیج اساتید کشور:

امسال آیین‌نامه حلقه‌های علمی بسیج اساتید کشور ابلاغ می‌شود

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیج اساتید کشور از تصویب ایجاد سه هزار و 248حلقه علمی خبر داد و گفت: آیین‌نامه حلقه‌های علمی یک ماه دیگر به دانشگاه‌های کشور ابلاغ می‌شود.

امسال آیین‌نامه حلقه‌های علمی بسیج اساتید کشور ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین نیکونژاد ظهر امروز در همایش «اقتدار علمی، عزت اسلامی» در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه فعالیت فعلی حلقه‌های علمی به صورت آزمایشی است، اظهار کرد: آیین نامه این حلقه‌های علمی یک ماه دیگر به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ می‌شود.

* تصویب 3 هزار و 248 حلقه علمی کشور

وی با اشاره به اینکه امسال پیشنهاد تشکیل سه هزار و 696 حلقه علمی در دانشگاه‌های کشور داده شد، افزود: تاکنون سه هزار و 248 حلقه علمی به تصویب رسیده است.

این مسئول تشکیل حلقه‌های علمی در گیلان را 97 حلقه عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 66 حلقه علمی گیلان تحت وب با ما فعالیت می‌کنند.

وی با تصریح بر اینکه امسال با وجود پیشنهادهای مذکور یک‌هزار حلقه علمی در کشور تشکیل می‌شود، اذعان کرد: برای این مقدار حلقه علمی در سازمان بسیج اساتید تأمین بودجه شده است.

نیکونژاد، با بیان اینکه برای تمام اساتید فضای وبلاگی اختصاص داده شد، خاطرنشان کرد: وبلاگ حلقه علمی از فاصله دور قابل رصد است به طور مثال در گیلان می‌توان وبلاگ علمی کرمان را رصد کرد.

وی ارائه اطلاعات با موضوع‌های تخصصی را از اهداف وبلاگ‌های مذکور عنوان کرد.

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیج اساتید کشور، تشکیل خانه‌های گفت‌وگو بین استاد و دانشجو و دانشجوی دیگر در دانشگاه‌ها را از جمله برنامه‌های سال جاری ذکر کرد و افزود: اساتید از اول مهر این برنامه را انجام می‌دهند.

* ایجاد شبکه اجتماعی تخصصی در بسیج اساتید کشور

وی ایجاد فیس‌بوک و شبکه اجتماعی تخصصی را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: در این شبکه‌ها دوست‌یابی تخصصی رخ می‌دهد.

نیکونژاد از تشکیل خانه‌های آموزش علوم و فناوری در تمام دانشگاه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: حلقه‌های علمی در درون این خانه‌ قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه 10 استان کشور اقدام به تشکیل این خانه می‌کنند، تصریح کرد: امسال ایجاد خانه آموزش علوم و فناوری در مرحله آزمایشی است.

این مسئول ایجاد حلقه‌های درسی را از دیگر برنامه‌ها در سال جاری عنوان کرد.

* تجلیل بسیج اساتید گیلان از خبرگزاری فارس

به گزارش فارس، در همایش مذکور از سرپرست خبرگزاری فارس در گیلان به منظور پوشش مناسب اخبار از برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان بسیج اساتید این استان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تجلیل شد.

انتهای پیام/2300/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول