اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین خاکریزهای فعالیت بسیج است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: دشمن در جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی ایران به صورت تمام‌قد ایستاده است، بنابراین امنیت غذایی به عنوان یکی از مهم‌ترین خاکریز‌های فعالیت بسیج محسوب می‌شود.

امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین خاکریزهای فعالیت بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حسین بابایی در مراسم افتتاحیه سراسری طرح هجرت 3 در اردوگاه صالحین استان گلستان اظهار داشت: امروز یک جبهه یکپارچه از دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران قد کشیده‌اند و هدف آنها مقابله اقتصادی است.

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین بخشی از فعالیت‌های جهاد اقتصادی را به عهده گرفته است، خاطرنشان کرد: در استان گلستان مطابق برنامه‌ها، کارهای مطالعاتی و اجرایی آغاز شده است و خوشبختانه گلستان در بین استان‌های کشور توانسته در ردیف سه استان برتر قرار بگیرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اینکه یک‌هزار خانوار گلستانی در خروجی‌های بسیج سازندگی ورود کرده‌اند، ابراز داشت: بسیج به دنبال این است که شعار هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده را محقق و عملیاتی کنند.

بابایی در خصوص فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در گلستان بیان داشت: برگزاری بیش از 50 جلسه هماهنگی با مدیران و سازمان‌های دولتی و خصوصی، انجام مطالعه وسیع و بازدید و سرکشی از عرصه‌های اقتصادی فعال و غیرفعال، تهیه جوجه بومی محلی 45 روزه به تعداد 160 هزار قطعه و تهیه و توزیع 120 دستگاه جوجه‌کشی بخشی از فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در گلستان است.

وی از راه‌اندازی بیش از 300 مورد سایت ورمی‌کمپوست در سطح استان خبر داد و اذعان کرد: راه‌اندازی بیش از 40 واحد قارچ در سطح استان، راه‌اندازی دو واحد پرورش شتر، راه‌اندازی 10 واحد کلونی زنبور عسل، پرورش 400 رأس گوسفند، ترویج و راه‌اندازی پرورش ماکیان از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/83001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول