اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در گفت‎وگو با فارس مطرح کرد

بسیج 20 میلیونی در سرازیری تحقق بسیج ده‎ها میلیونی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال تعداد بسیجیان از مرز 20 میلیون نفر عبور خواهد کرد و اکنون باید خود را آماده تحقق بسیج ده‎ها میلیونی کنیم.

بسیج 20 میلیونی در سرازیری تحقق بسیج ده‎ها میلیونی

سردار محمدرضا نقدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با اجرای طرح صالحین، برنامه‎های تربیتی، طرح‎های سازندگی و راهیان‎نور یقیناً شمار بسیجیان فزونی خواهد گرفت.

وی در خصوص پدیده شوم بدحجابی و واکنش بسیج با این معضل ناخوشایند، تصریح کرد: باید جوانان را از طریق توجیه، ارشاد، تفهیم، ضرورت حجاب و آثار آن در جامعه به این فرهنگ دینی و اسلامی پیوند عمیق ببخشیم. 

آموزش‎های عفاف و حجاب در مدارس جزو اولویت‎های تدریس قرار بگیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آثار مخرب بی‎حجابی، بر امنیت اجتماعی اثرگذار است، متذکر شد: آموزش‎های عفاف و حجاب باید در مدارس جزو اولویت‎های تدریس قرار بگیرد همچنین مساجد و بسیج خواهران نیز باید با ارائه برنامه‎های مختلف، وضعیت موجود را بهبود ببخشند. 

آمریکا نیاز شدیدی برای اعاده حیثیت دارد

نقدی در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات و اعلام آمادگی آمریکا برای برقراری ارتباط با ایران، اذعان کرد: آمریکا 15 سال است که التماس می‎کند با ایران وارد مذاکره شود، البته این حرف جدیدی نیست، آنها به دلیل اینکه در دنیا خوار شدند، هویت‎شان شکسته شده و در داخل کشورشان نیز رسوایی پیدا کرده‎اند و نیاز شدیدی برای اعاده حیثیت دارند. 

تا پایان سال‌جاری 50 میلیون قطعه به تولید کشور اضافه می‎شود

وی با اشاره به اقدامات بسیج در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی بیان داشت: در سال‎جاری یکسری عرصه‎های ترویجی در ابعاد گسترده اجرا خواهد شد، به طوریکه در ترویج مرغ خانگی بنا داریم تا پایان سال‎جاری 50 میلیون قطعه به تولید کشور اضافه کنیم و در یک روند چند ساله به 300 میلیون قطعه برسیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید تلاش شود تا حداقل یک سوم نیاز کشور در محیط‎‎های باغی و منازل مردم، پرورش و تولید شود.

2 هزار واحد تولید قارچ کشور پشتیبانی اعتباری می‎شوند

نقدی با بیان اینکه در تولید مرغ 4 هزار واحد تکثیر جوجه در دستورکار قرار گرفته است، یادآور شد: 500 واحد این طرح به صورت اهدایی اجرا شده است و 3 هزار و 500 واحد نیز به صورت اقساط در اختیار روستاییان قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه از 2 هزار واحد تولید قارچ در شهرهای مختلف کشور پشتیبانی اعتباری خواهد شد، ابراز داشت: تلاش داریم تا 10 هزار واحد ورمی کمپوست را جایگزین 600 هزار تن واردات کود فسفات در کشور کنیم.

اشتغال 50 هزار خانوار ایرانی با اجرای طرح‎های اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز امیدواری کرد تا استقبال مردم از طرح‎های اقتصاد مقاومتی افزایش پیدا کند و اظهار داشت: طرح‎های اقتصاد مقاومتی برای نزدیک به 50 هزار خانوار، اشتغال مستقیم ایجاد کرده است و بسیاری افراد نیز به واسطه آموزش دارای شغل شدند.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول