اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 7 مدال رنگارنگ صورت گرفت

درخشش جودوکاران خراسان‌رضوی در رقابت‌های جایزه بزرگ بسیج

مربی خراسانی حاضر در رقابت‌های جایزه بزرگ بسیج تهران از درخشش جودوکاران خراسان‌رضوی با کسب دو مدال طلا یک نقره و چهار برنز در این مسابقات خبر داد.

درخشش جودوکاران خراسان‌رضوی در رقابت‌های جایزه بزرگ بسیج

به گزارش خبرگزای فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی، حسن روحی اظهار داشت: نخستین مرحله تور جودو کشور با عنوان رقابت‌های جایزه بزرگ بسیج امروز 30 خردادماه با حضور 410 شرکت‌کننده از سراسر کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که با درخشش جودوکاران خراسان‌رضوی همراه بود.

وی افزود: 40 جودوکار خراسان‌رضوی از شهرستان‌های مشهد، چناران، قوچان، کلات و تربت‌جام بیشترین آمار شرکت‌کنندگان در این مسابقات را تشکیل می‌دادند که کار خود را با کسب دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز به پایان رساندند.

روحی با اشاره به حضور ملی‌پوشان جودو خراسان‌رضوی در این رقابت‌ها بیان داشت: جواد محجوب ملی‌پوش چنارانی وزن 100+ کیلوگرم و امیرقاسمی‌نژاد دیگر ملی پوش وزن 81- کیلوگرم از شهرستان مشهد با پشت سر گذاشتن تمام حریفان به مقام نخست رقابت‌های جایزه بزرگ بسیج دست یافتند.

وی ادامه داد: کامران رستمی ملی پوش خراسانی تیم ارتش جمهوری ایران که در تیرماه رقابت‌های ارتش‌های جهان را در پیش دارد نیز امروز توانست مدال نقره وزن 100- کیلوگرم نخستین مرحله تور جودو کشور را در تهران به دست آورد.

مربی باشگاه جودو آینده‌داران پارس مشهد که به همراه علی روحی دیگر مربی جودو استان در رقابت‌های جایزه بزرگ بسیج تهران حضور داشت با اشاره به کسب مدال امید تزتک ملی پوش جوان این باشگاه در وزن 73- کیلوگرم اظهار کرد: علی سلحشور جودوکار چنارانی تیم ملی ناشنوایان کشور به همراه محمد پهلوانلو از شهرستان مشهد به طور مشترک در وزن 60- کیلوگرم سوم شدند، مجتبی نیک‌بین دیگر جودوکار شهرستان مشهد که در وزن 100- کیلوگرم شرکت کرده بود نیز چهارم مدال برنز خراسان‌رضوی را در این مسابقات به ارمغان آوردند.

روحی خاطرنشان کرد: جعفر پهلوانی ملی پوش جوان باشگاه آینده‌داران پارس نیز که به این رقابت‌ها اعزام شده بود، به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی از ناحیه زانو به صلاحدید کادر فنی تیم ملی در این مسابقات شرکت نکرد.

در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر هر وزن جوایز نقدی شامل مبلغ 500 هزار تومان به نفرات اول، 300 هزار تومان به نفرات دوم و 200 هزار تومان به نفرات دارای عنوان سوم مشترک اهدا شد.

انتهای پیام/70001/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول