اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان:

بی‌توجهی به فرهنگ دلیل اصلی نابسامانی اقتصادی است

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان گفت: اگر امروز نابسامانی اقتصادی دیده می‌شود، اگر بی اخلاقی‌ها بیشتر از گذشته شده است، علتش نادیده گرفتن موضوع فرهنگ است و امیدوار هستیم دولت آینده به فرهنگ اهتمام ویژه ورزد.

بی‌توجهی به فرهنگ دلیل اصلی نابسامانی اقتصادی است

مجتبی عطارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دولتی که با شعار تدبیر و امید منتخب مردم شد، باید در همه زمینه‌ها و اولویت‌بندی‌ها این شعار را رعایت کند.

وی بیان کرد: طبق قول حسن روحانی در مناظرات تبلیغاتی‌اش ما امیدوار هستیم که رئیس جمهور منتخب مردم هر چه زودتر اقدام به تشکیل کمیته منتخب اقتصادی بین نمایندگان مجلس و رئیس جمهور کند و این سبب رفع مشکلات اقتصادی شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به نظر شما مهم‌ترین اولویت دولت آینده چه باید باشد، گفت: بعد از رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم که از هر امری مهم‌تر است بها دادن به امور فرهنگی و ساماندهی مسائل فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان اضافه کرد: چون بنده سال‌هاست که جزو قشر فرهنگی جامعه بوده‌ام و به عنوان معلم و استاد دانشگاه خدمت کرده‌ام، بازشدن گره اصلی مشکلات جامعه را در اهتمام به مسائل فرهنگی می‌دانم.

وی ادامه داد: اگر امروز نابسامانی اقتصادی دیده می‌شود، اگر بی‌‌اخلاقی‌ها بیشتر از گذشته شده است، علتش نادیده گرفتن موضوع فرهنگ است و امیدوار هستم دولت یازدهم به فرهنگ اهتمام ویژه بورزد.

عطارزاده در پایان اظهار کرد: با اهتمام‌ورزی دولت آینده در همه زمینه‌ها نه فقط اهتمام مالی صرف در زمینه فرهنگ کشور، بلکه یک عزم جدی برنامه‌ای و عملکردی در این مقوله و کمک گرفتن از متخصصان و مشورت‌دهندگان فکری و عملی، رنگ و روی باخته فرهنگ را برگردانند و به آن جان تازه بخشند.

انتهای پیام/63001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول