اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

افتتاح ساختمان امور قضایی بخش مارگون طی یک ماه آینده

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ساختمان امور قضایی بخش مارگون شهرستان بویراحمد طی یک ماه آینده خبر داد.

افتتاح ساختمان امور قضایی بخش مارگون طی یک ماه آینده

علی جمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دستگاه قضایی استان دارای شعبه‌های تخصصی خاصی بوده و عوامل و دعاوی در شرایط و موارد تخصصی به شعبه تخصصی ارجاع داده می‌شوند که قاضی شعبه‌ها به صورت تخصصی عمل می‌کنند.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه شکایات در دستگاه‌های قضایی به صورت فوری رسیدگی می‌شود، گفت: قاضی‌های قانون‌مند و بی‌طرفی در تمامی شعب تخصصی و عمومی جهت رسیدگی به شکایات وجود دارد که با تبحر خاص به امور رسیدگی می‌کنند.

عدم تفاوت بین بدهکاران کلان و خرد

وی با تأکید بر اینکه دادگستری استان بدون تعارف به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند، بیان داشت: مجموعه دادگستری استان بدون تعارف به پرونده‌های که مربوط به بیت‌المال است پیگیری و رسیدگی می‌کند و باید گفت؛ همه اشخاص از وزیر و وکیل، کارمند و غیرکارمند و ...در برابر قانون برابر هستند و قانون لازم نیز اعمال می‌شود.

جمادی خاطرنشان کرد: دادگستری به مسئولان اجرایی در دستگاه‌ها گوشزد کرده که نسبت به اداره حقوقی خود اقدام کنند؛ از این رو  ادارات حقوقی، شرکت‌ها، بانک‌ها و دیگر دستگاه‌ها باید نسبت به طرح دعوی به شیوه صحیح عمل کنند.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وضعیت پرونده‌های مربوط به بیت‌المال در استان اشاره کرد و ابراز داشت: در اجرای احکام  تفاوتی بین بدهکاران کلان و خرد وجود ندارد و همگان در برابر قانون برابر هستند.

این مسئول قضایی اذعان کرد: در سال 91 با توجه به حمایت‌های قانونی دستگاه قضایی کشور خوشبختانه 10 نفر قاضی به مجموعه پرسنلی دادگستری استان وارد شده که حضور آن‌ها کمک مضاعفی در راستای افزایش خدمات‌رسانی به مردم است.

جمادی تصریح کرد: نزدیک به 100 نفر در سال 92 طی آگهی به پرسنل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اضافه می‌شود.

پیشرفت 60 درصدی ساختمان دادگستری گچساران و کهگیلویه

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تلاش‌های زیادی در راستای افزایش امکانات، بهبود امور و تأسیس ساختمان‌های جدید دادگستری شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه صورت گرفته که ساختمان این شهرستان‌ها با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی گزارش شده که انتظار می‌رود تا پایان سال ساختمان‌های جدید به مجموعه دادگستری استان اضافه شود.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: در مناطقی از جمله مارگون و لوداب ساختمان‌هایی به همین منظور در حال آماده است که ساختمان مارگون طی یک ماه آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین در بخش دیشموک و پاتاوه پیگر آماده شدن ساختمان دستگاه قضایی در خور شان امور قضایی هستیم.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول