اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید استاندار و نماینده مردم قم در مجلس از پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) مطرح شد

تقدیر از تلاش شبانه‌روزی شهرداری برای افتتاح بلوار پیامبر اعظم

استاندار قم و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آستانه بهره‌برداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) از اجرای مراحل نهایی این پروژه بازدید کردند.

تقدیر از تلاش شبانه‌روزی شهرداری برای افتتاح بلوار پیامبر اعظم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در آستانه بهره‌برداری از پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص)، مهندس کرم رضا پیریایی استاندار قم،‌ احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمد دلبری شهردار قم و محسن محرری معاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم از روند اجرای مراحل نهایی این پروژه بازدید کردند.

استاندار قم در این بازدید ضمن بررسی آخرین پیشرفت‌های اجرای مراحل نهایی بلوار پیامبر اعظم (ص) ضمن تمجید از تلاش شبانه‌روزی مجموعه شهرداری قم برای آماده سازی و بهره‌برداری از این بلوار در ایام ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: کار تیمی برنامه‌‌ریزی شده‌ای که شهردار کلانشهر قم آن را مدیریت می‌کند موجب پیشرفت سریع اجرای طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) است و این طرح با همدلی و همکاری مدیران مناطق شهرداری قم با سرعت خوبی در حال اجرای مراحل پایانی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همین همت بلند و تلاش و فعالیت جهادی سایر پروژه‌های عمرانی و شهرسازی قم در مدت زمان کوتاهی به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بلوار پیامبر اعظم (ص) به زودی با حضور دکتر احمدی‌نژاد به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین روز گذشته جمعی از پرسنل هلال احمر به میان تلاشگران شهرداری قم رفته و ضمن تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی مجموعه شهرداری،‌ با شیرینی از آن‌ها پذیرایی کردند.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول