اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

افتتاح دومین جشنواره تسنیم در جنوب تهران

دومین جشنواره تسنیم جنوب شرق تهران به‌عنوان جشن موفقیت مدیریت شهری در ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت فردی و گروهی بانوان در مدیریت و حل مشکلات زندگی شهری برگزار شد.

افتتاح دومین جشنواره تسنیم در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز دومین جشنواره تسنیم جنوب شرق تهران به‌عنوان جشن موفقیت مدیریت شهری در ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت فردی و گروهی بانوان در مدیریت و حل مشکلات زندگی شهری برگزار شد.

مدیر امور بانوان مدیریت شهری جنوب شرق تهران در این مراسم به تشریح عملکرد تسنیم منطقه در سال گذشته پرداخت و گفت: با استقرار و توسعه فعالیت های خانه‌های تسنیم محلات که ارتقاء توانمندی‌های بانوان را در دستور کار دارد، مجموعه جشنواره‌های تسنیم در نظر دارد زمینه همیاری‌های اجتماعی محلی و توسعه فعالیت‌های داوطلبانه بانوان در سطح محلات را افزایش داده و با اجرای برنامه‌های فردی و گروهی در قالب‌های آموزشی، جشنواره‌ای، مسابقات، نشست‌ها، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، اردوها و اجرای ایده‌های جمعی بانوان محلات، مشارکت کانون‌ها و گروه‌های همیاری اجتماعی بانوان و ... را به عرصه بیاورد.

سمیه نامجو در ادامه افزود: جنوب شرق تهران امسال نیز به‌عنوان قطب هادی در محور توانمندسازی معرفی شده و امید است با کمک و همیاری گروه‌های محلی فعالیت کرده و با اجرای پروژه‌ها در محلات در جهت حل مشکلات گام بردارد.

بر پایه این گزارش، مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از مسئولان منطقه شامل معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور شهردار در امور بانوان، مدیر امور بانوان، مدیران اجتماعی نواحی هشت‌گانه، مدیران محلات، اعضای شورایاری محلات، کارشناسان امور بانوان، مسئولان خانه‌های تسنیم و دبیران کانون‌های نه‌گانه تسنیم جنوب شرق تهران برگزار شد.

شایان ذکر است، در این مراسم به اهداف اجرایی دومین جشنواره تسنیم و مسئولیت هر یک از اعضا و نهادها پرداخته شد و در انتها از گروه‌های محلی تشکیل شده و فعال در جشنواره تسنیم سال گذشته تقدیر و تشکر به‌عمل آمد. 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول