اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در گلستان خبر داد

پیش‌بینی ۴۰ هزار واحد کمپوست در کشور / افتتاح ۱۰ هزار واحد تا پایان سال

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از پیش‌بینی ۴۰ هزار واحد کمپوست در سراسر کشور خبر داد و گفت: ۱۰ هزار واحد ورنی‌کمپوست تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

پیش‌بینی ۴۰ هزار واحد کمپوست در کشور / افتتاح ۱۰ هزار واحد تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا نقدی لحظاتی پیش در بازدید از طرح تولیدی ورنی‌کمپوست در روستای امیرآباد شهرستان گرگان اظهار داشت: اگر در کشور 40 هزار واحد ورنی‌کمپوست به بهره‌برداری برسد جایگزین واردات 600 هزار تن کود شیمیایی خواهد شد و کشور را از وابستگی نجات می‌دهد و این کود مضرات کودهای شیمیایی را به همراه ندارد.

وی با ابراز خرسندی از استقبال مردم نسبت به طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی تصریح کرد: ظرفیت‌های زیادی در سطح کشور وجود دارد و هیچ نیازی نیست برای اینکه به شکوفایی اقتصادی دست پیدا کنیم به دیگران امتیاز بدهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: اینکه همه تولیدات را صنعتی کنیم بزرگترین اشتباه است و یقیناً وابستگی را به همراه خواهد داشت.

نقدی با بیان اینکه با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان با کمترین هزینه از ظرفیت‌های کشور برای شکوفایی اقتصادی بهره‌مند شد، ابراز داشت: یکی از اقدامات بزرگ بسیج سازندگی در سال حماسه اقتصادی کاهش فاصله بین کشاورزان نمونه با بدنه کشاورزان است که این کار با همت بسیجیان متخصص، دانشجویان و اساتید بحث کشاورزی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی، روستاها پایدار و تکذیب می‌شوند خاطرنشان کرد: رویکرد طرح‌های اقتصاد مقاومتی این است که مردم از حالت مصرف‌کننده به سمت تولیدکننده رهنمون شوند تا شاهد پویایی اقتصاد در کشور باشیم.

نقدی اظهار کرد: باید آموزه‌های علمی از طریق افراد متخصص به بدنه روستاها ترویج و گسترش پیدا کند تا شاهد اتفاقات مناسبی در حوزه اقتصاد کشور و خلق حماسه اقتصادی باشیم.

طرح تولیدی ورنی‌کمپوست امروز با حضور سردار نقدی و هیئت همراه در روستای امیرآباد گرگان در مساحتی بالغ‌ بر یک‌هزار مترمربع مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول