اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه سلامت جیرفت خبر داد

واگذاری واحد صدور دفترچه بیمه به بخش خصوصی

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان جیرفت گفت: در راستای ایجاد رضایت‌مندی بیشتر مراجعان و کارکنان، واحد صدور دفترچه مستقر در این اداره از ابتدای سال به بخش خصوصی «پیشخوان دولت» واگذار شده است.

واگذاری واحد صدور دفترچه بیمه به بخش خصوصی

ابراهیم مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با ارائه گزارش عملکرد سه ماهه اداره بیمه سلامت شهرستان اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد کار و کمبود نیرو و در راستای ایجاد رضایتمندی بیشتر مراجعان و کارکنان واحد صدور دفترچه مستقر در این اداره از ابتدای سال به بخش خصوصی «پیشخوان دولت» واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه کارسنجی امور اداره طبق فرآیندهای قابل انجام در حال اجرا است، افزود: با تغییر وضعیت نیروهای مربوطه آموزش آنان برای انجام امور نظارتی در سایر بخش‌ها آغاز شده است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان جیرفت تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات درمانی بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی، افزایش خدمات مطلوب و رضایت‌مندی بیماران جلسه‌های متعددی با مسئولان بیمارستان‌ها و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

مختاری ابراز داشت: چاپ و توزیع 43 هزار و 500 نشریه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت و روستا میان روستاییان منطقه جنوب کرمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مراکز درمانی این منطقه پیگیری شده است.

وی با اعلام افزایش دفاتر آی‌سی‌تی طی سه ماه ابتدای سال جاری، عنوان کرد: همچنین در راستای دسترسی مردم به صدور دفاتر با سه دفتر آنلاین آی‌سی‌تی در محل زندگی بیمه‌شدگان در روستا قرارداد منعقد شده است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان جیرفت در پایان یادآور شد: برنامه‌ریزی عملیاتی سال جاری در راستای اهداف سازمانی این اداره از جمله گسترش بیمه سلامت در سطح شهرستان، پیگیری رفع مشکلات بیماران از طریق ارائه خدمات مطلوب به بیماران و کاهش پرداخت از سوی آنان، مدیریت هزینه‌ها و ... انجام شده است.

انتهای پیام/80001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول