اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت بدنی و سلامت همدان خبر داد

برگزاری دوره طرح توانمندسازی معلمان تربیت بدنی در همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت: طرح ضمن خدمت برای توانمندسازی معلمان تربیت بدنی به صورت کشوری در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره طرح توانمندسازی معلمان تربیت بدنی در همدان

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طرح‌های تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در تابستان برنامه‌های مختلفی را برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر دارد.

وی بیان داشت: در تابستان سال جاری یک دوره آموزشی برای معلمان تربیت بدنی استان برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: با توجه به اینکه امسال برای دانش‌آموزان سال سوم ابتدایی و متوسطه اول، کتاب تربیت بدنی تدوین شده است به همین دلیل یک دوره آموزشی برای آشنایی با کتاب و نحوه تدریس در تابستان برای معلمان تربیت بدنی استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تابستان سال جاری برای طرح‌های وزارتی نیمه‌تمام نیز فرصتی را تعیین کردند تا در تابستان اجرا و به پایان برسد.

جعفری از برگزاری طرح توانمندسازی معلمان تربیت بدنی استان خبر داد و تصریح کرد: طرح ضمن خدمت برای توانمندسازی معلمان تربیت بدنی به صورت کشوری در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: تعدادی از همکاران تربیت بدنی به صورت منتخب در دوره‌های کشوری شرکت خواهند کرد که بعد از اتمام این دوره در استان نیز برای تمام معلمان تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مربی‌گری و آموزشی در همدان گفت: یک دوره‌هایی هم در استان تحت عنوان دوره مربی‌گری و آموزشی برای معلمان تربیت بدنی داریم که نیاز به هماهنگی و مجوز از فدراسیون ورزشی دارد و به محض صدور مجوز این دوره را نیز در استان همدان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول