اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان انقلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نظارت کامل دادستانی کهگیلویه و بویراحمد بر وضعیت تالارها و باغ‌های تفریحی

دادستان انقلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور پاسداشت حریم شخصی افراد و استفاده صحیح از تالارها و مجتمع‌های تفریحی، دادستانی استان نظارت کاملی بر این مجتمع‌‌ها داشته و دارد.

نظارت کامل دادستانی کهگیلویه و بویراحمد بر وضعیت تالارها و باغ‌های تفریحی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مختار کوشا ظهر امروز در نشست خبری شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت و ساماندهی تالارها و مجتمع‌های تفریحی اشاره کرد و گفت: به منظور پاسداشت حریم شخصی افراد و استفاده صحیح از تالارها، دادستانی استان نظارت کاملی بر این مجتمع‌ها داشته و تاکنون اقدامات شایسته‌ای در خور شأن افراد جامعه صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان این‌که جامعه ما اسلامی و تمامی قوانین آن بر مبنای قانون اسلامی است، ادامه داد: با توجه به وضعیت و شرایط زندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد رفتار اجتماعی صحیح و مناسب از تالارها باید در سطح جامعه نهادینه شود تا به نوعی جرم در جامعه کاهش یابد.

دادستان انقلاب کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تالار به معنای خاص در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و اگر باشد به صورت انگشت شمار هستند که نظارت کامل بر این مکان‌ها از سوی دادستانی صورت می‌گیرد و طبق آئین‌نامه و دستورالعمل مشخص شده که استفاده از چه موسیقی‌هایی در مکان‌ها و تالارهای تفریحی مجاز است.

وی تأکید کرد: طبق آئین‌نامه، فیلم‌برداری و پذیرایی از مجالس در تالارها و مجتمع‌های تفریحی بانوان و آقایان باید به صورت جداگانه و مجزا باشد که متولیان امر از جمله گردشگری، اماکن، اصناف باید نظارت کامل بر این مهم داشته باشند.

کوشا در ادامه به بحث موسیقی در تالارهای تفریحی اشاره کرد و گفت: جدا از ادارات و نهادهای مذکور فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه‌ای خاص در این خصوص دارد که انتظار می‌رود نظارت کامل بر وضعیت تالارها و نحوه نوازندگی و موسیقی در اماکن تفریحی به صورت کامل اجرا و عملی شود.

وی تأکید کرد: ارشاد اسلامی موظف است افراد و نوازندگان را شناسایی کند تا کار ساماندهی و نظارت بر مجتمع‌های تفریحی به نحو احسن انجام گیرد و در صورت اعمال خلاف، قانون دستگاه قضایی وارد کار شود و با متخلفان مطابق قانون برخورد کند.

این مسئول استانی به استفاده از سلاح‌ها در جشن‌ها و مراسم‌ خاص اشاره کرد و گفت: در خصوص استفاده از سلاح‌ها از باب پیشگیری اگر سلاح مجاز باشد حیطه کاری آن مشخص است و در صورت گزارشی مبنی بر استفاده غیر مجاز با فرد متخلف برخورد قانونی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول