اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

حماسه سیاسی با مشارکت 72 درصدی مردم در انتخابات محقق شد

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب با مشارکت بیش از 72 درصدی مردم در انتخابات محقق شد.

حماسه سیاسی با مشارکت 72 درصدی مردم در انتخابات محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه شهرستان به مناسبت نیمه شعبان ولادت امام زمان عج(عج) به ویژگی‌های حکومت جهانی و نیز سیره آن حضرت اشاره و اظهار داشت: بسط و گسترش عدالت، امنیت و استقرار کامل دین از ویژگی‌های حکومت آن حضرت است.

وی در ادامه به وظایف شیعیان در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: شناخت امام زمان (عج) و محبت و ارادت به آن حضرت و انتظار فرج و زمینه‌سازی و دعای معتقدان به مهدویت از جمله وظایف منتظران است.

شریعتی‌تبار به حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی اشاره کرد و از مردم به خاطر این حضور دشمن‌شکن تقدیر و تشکر کرد و گفت: ملت عزیز و زمان شناس ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ و دشمن‌شکن را خلق کردند.

وی به هفته قوه قضاییه نیز اشاره کرد و امر قضاوت که با جان و مال و ناموس مردم سر و کار دارد را مهم دانست.

خطیب جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به انتخابات 24 خرداد ماه بیان کرد: حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب تحقق یافت آن هم با مشارکت 72 درصدی در حالی که میانگین انتخابات آمریکا 46 درصد است.

شریعتی‌تبار ضمن تاکید بر تبعیت از قانون و اینکه قانون فصل‌الخطاب است، افزود: رئیس‌جمهور باید در چارچوب قانون اساسی و زیر پرچم ولایت‌فقیه حافظ منافع و مصالح و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ملی باشد.

خطیب جمعه تربت‌حیدریه به دهه مهدویت اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود همایش بزرگ منتظران ظهور با اجتماع باشکوه مردم در این شهرستان برگزار و نهادینه شود.

شریعتی‌تبار افزود: تا زمانی که دو بال عاشورا و مهدویت در این کشور حاکم است هیچ قدرتی حریف ما نمی‌شود؛ چون یک رکن آن استقلال و آزادی است که به عاشورا متصل می‌شود و یک رکن مهدویت، انتظار، فرج و امید است که باید تبیین شود.

انتهای پیام/70002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول