اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

انتخابات 24 خرداد اقتدار ایرانیان را به همه جهان نشان داد

امام جمعه سنندج حماس‌آفرینی ملت ایران در انتخابات 24 خرداد ماه را نشان از ولایت‌مداری و عدالت‌خواهی ایرانیان و اقتدار آنان در عرصه بین‌المللی دانست.

انتخابات 24 خرداد اقتدار ایرانیان را به همه جهان نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در روز 24 خرداد با حضور حماسی خود در عرصه انتخابات بار دیگر عشق و ارادت ویژه خویش را به نظام اسلامی ابراز داشتند.

وی افزود: ایرانیان ولایت‌مدار با حضور گسترده خویش بار دیگر اتحاد و انسجام ملی و دینی خود را به رخ جهانیان کشاندند و به همگان نشان دادند که اقتدار و عزت کشور خویش را با هیچ چیزی معاوضه نمی‌کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مردم مسلمان ایران در انتخابات 24 خرداد ماه با انتخاب فردی اصلح به رهنمودهای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و تمام توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کردند.

ماموستا مجتهدی از حضور گسترده مردم کردستان نیز در این عرصه دشمن‌شکن تقدیر کرد و افزود: بدون شک مردم ولایت‌مدار کردستان نیز رکوردی تازه از حضور خود در پای صندوق‌های رأی نشان دادند و همگام با دیگر هموطنان خویش در خلق این حماسه ماندگار مشارکت داشتند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ایران اسلامی یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه بوده و همه این عزت و اقتدار در سایه وحدت و همدلی ایرانیان و تبعیت از منویات عالمانه مقام معظم رهبری میسر شده است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: تا زمانی که از اتحاد و انسجام خویش دفاع کنیم هیچ دشمن توطئه‌گری نخواهد توانست در امور داخلی ما خدشه‌ای ایجاد کند.

ماموستا مجتهدی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز قوه قضاییه به قضات و کارکنان این نهاد انقلابی اظهار کرد: بدون شک برقراری عدل و داد در جامعه اسلامی از والاترین امور بوده و مجریان این امر خطیر از جایگاه والایی برخوردار هستند و وظیفه خطیری را بر عهده دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد که قضات استان با کمال دقت در خدمت به مردم و برقراری عدل و داد و دفاع از مظلومین تلاش نمایند.

ماموستا مجتهدی در پایان خطبه‌های این هفته نیز به ویژگی‌های مؤمنان در جامعه اسلامی و ضرورت توجه به آموزه‌های اسلامی در تمامی شئون زندگی تأکید کرد.

انتهای پیام/79006/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول