اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج عنوان کرد

حماسه سیاسی 24 خرداد، راه‌گشای خلق حماسه‌های دیگر

امام جمعه خورموج گفت: با خلق حماسه سیاسی که ملت بزرگ ایران در 24 خرداد آفریدند، راه برای خلق دیگر حماسه‌ها هموار شد.

حماسه سیاسی 24 خرداد، راه‌گشای خلق حماسه‌های دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات، بانیان مساجد و فرماندهان اردوهای مقاومت بسیج که در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد، خلق حماسه بزرگ ملت ایران در 24 خردادماه را حماسه ماندگار و پیش زمینه خلق دیگر حماسه‌ها دانست.

امام جمعه خورموج افزود: حماسه بزرگ سیاسی در 24 خرداد نه تنها موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شد، بلکه دشمن در برنامه‌ریزی‌های خود برای ترفندهای گوناگون ناامید شد.

وی ادامه داد: مردم با همه سلایق به نحو احسن در این صحنه حضور پیدا کرده و حماسه بزرگ مورد نظر رهبری را رقم زدند.

مصلح خاطرنشان کرد: با وجود این که دشمنان مشکلات در ایران را چندین برابر جلوه می‌دادند تا شاید حضور مردم کمرنگ شود، ولی بیش از 72 درصد از مردم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفت و افزود: تیم ملی ایران با این پیروزی حماسه‌ای در ورزش کشور خلق کرد که موجب خوشحالی همه آحاد جامعه شد.

مصلح با بیان این که مساجد و حسینیه‌ها مرکز تاثیرگذار در تبلیغ دین هستند، گفت: در شهر خورموج 30 مسجد و حسینیه وجود دارد که همه آنها در ماه‌های مختلف با اعزام روحانی باعث فراهم نمودن زمینه تبلیغ دین می‌شوند.

وی تاکید کرد: از رئیس جمهور منتخب که با شعار اعتدال و میانه‌روی پذیرفته شده است، انتظار می رود با این شعار در میدان عمل هم‌ اینگونه عمل کند.

امام جمعه خورموج ادامه داد: در کشور کارهای قابل توجهی انجام شده که نیاز به توسعه دارد که انشاالله دنبال شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز از حضور گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

مراد کاظمی افزود: حضور مردم در صف‌های فشرده اخذ رای باعث یاس دشمنان اسلام شد و این حضور نشان از بصیرت مردم بود.

وی یادآور شد: مردم ما با حضور خود به ندای امام خامنه‌ای لبیک گفتند و این حضور نشان داد ملت ایران برای حفظ اسلام و انقلاب در همه صحنه‌ها حضور خواهد یافت تا دشمنان در سر ترفندهایی نپرورانند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول