اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر خبر داد

بازدید مستمر کادر اجرایی مدیریت بحران از مناطق زلزله‌زده دشتی

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر از بازدید مستمر کادر اجرایی مدیریت بحران از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خبر داد.

بازدید مستمر کادر اجرایی مدیریت بحران از مناطق زلزله‌زده دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام در راستای دستور معاونت عمرانی استاندار مبنی بر برنامه‌ریزی و هماهنگی در زمینه بازدید و سرکشی از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: مدیریت بحران استانداری بوشهر از بدو وقوع حادثه زلزله در شهرستان دشتی بر اساس وظایف ذاتی خود در مراحل چهارگانه مدیریت بحران مشارکت فعال داشته ضمن اینکه سعی کرده با حضور مستمر کادر اجرایی در مناطق زلزله‌زده، مراقبت و نظارت‌های لازم را اعمال کند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان این‌که پنج کارشناس این اداره کل به صورت روزانه با حضور در مناطق زلزله‌زده آخرین وضعیت این مناطق را بررسی می‌کنند، تصریح کرد: در این بازدیدها اجرای مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در رابطه با مناطق زلزله‌زده پیگیری می‌شود.

مرادی گفت: کارشناسان مدیریت بحران با حضور در مناطق مختلف زلزله‌زده ضمن بازدید از مناطق، پیشرفت فیزیکی عملیات بازسازی را نظارت و کنترل می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین تیم بازرسی کارشناسی مدیریت بحران استان بوشهر نظارت جدی بر فرآیند توزیع کانکس‌ها در شهر شنبه دارند و وضعیت توزیع آن را کنترل می‌کنند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در این بازدیدها مسائل و مشکلات موجود در مناطق زلزله‌زده بررسی و گزارش می‌شود.

مرادی گفت: اداره کل بحران استان بوشهر از زمان وقوع زلزله در شهرستان دشتی با تمام توان خود برای کمک به زلزله‌زدگان وارد عمل شده و هم‌اکنون نیز وضعیت بازسازی و امدادرسانی را به جدیت دنبال می‌کند. 

انتهای پیام/66006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول