اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اجرای طرح ضیافت در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

اجرای طرح ضیافت در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در آستانه این ماه مبارک، با توجه به ضرورت حضور اثرگذار و مطمئن در تأمین و توزیع مناسب و منطقی کالاهای اساسی سبد مصرف خانوار، برنامه‌ها و اقدامات ویژه تنظیم بازار در قالب «طرح ضیافت» اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف فراهم سازی امکان تأمین و تنظیم بازار انواع اقلام مواد غذایی مورد نیاز و ضروری مردم با قیمت و کیفیت مناسب در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها، اجرای طرح فروش فوق‌العاده و طرح ویژه نظارتی، با مشارکت مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های ذی‌ربط، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و روز بازارها و سایر نهادهای مرتبط، از ‌برنامه‌هایی است که در قالب این طرح اجرا خواهد شد.

دیودیده تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها در یاسوج و ‌تعدادی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود و در سایر شهرها نیز طرح فروش فوق‌العاده اجرا می‌‌شود.

وی ابراز کرد: تأمین منافع متقابل تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد ثبات نسبی قیمت و تنظیم بازار مواد غذایی، ایجاد شبکه هماهنگ، ایجاد شرایط رقابتی و مطلوب جهت عرضه مستقیم و بهبود شبکه توزیع و عرضه این کالاها از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

دیودیده تاکید کرد: به موازات اجرای طرح ضیافت و با هدف اثربخشی هرچه بیشتر این طرح در تأمین و توزیع اقلام و کالاهای منتخب و نیز مایحتاج مصرف‌کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی لازم در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی نیز صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: افزایش تیم‌های بازرسی و نظارت بر واحدهای توزیعی و نیز رسیدگی به شکایات شهروندان از این واحدها در حداقل زمان ممکن، تشکیل تیم‌های مشترک رسیدگی به تخلفات، با همکاری و همیاری تعزیرات حکومتی استان و سایر دستگاه‌های نظارتی با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تنظیمی به همراه فعال‌سازی شعب سیار رسیدگی به تخلفات و افزایش زمان کاری ستاد خبری 124 سازمان در دریافت شکایات شهروندان از اقداماتی است که در طرح تشدید بازرسی و نظارت اجرا می‌شود.

دیودیده گفت: در طرح تشدید بازرسی، تمرکز بازرسی‌ها بر روی کاهش تخلفاتی نظیر کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و نیز احتکار معطوف می‌شود.

انتهای پیام/82009‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول