اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی نمایشگاه طرح ضیافت در همه شهرستانهای بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در همه شهرستانهای استان بوشهر در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

راه‌اندازی نمایشگاه طرح ضیافت در همه شهرستانهای بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به لحاظ توزیع کالاهای اساسی هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها که در مرکز شهرستانهای استان بوشهر برپا می‌شود، کالاهای عرضه شده تا 20 درصد تخفیف داده می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های طرح ضیافت و تأمین نیازمندی‌های مردم در این ایام، ذخیره‌سازی مناسب و کافی مواد غذایی انجام شده است و هیچ کاستی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه در نمایشگاه‌های طرح ضیافت برنج، شکر، روغن، گوشت، مرغ،  ماهی و حبوبات توزیع می‌شود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته، سعی شده است تا این کالاها به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری شده و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تابش اذعان داشت: این نمایشگاه‌ها از حدود پنج روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و تا چند روز پس از آغاز رمضان نیز ادامه خواهد داشت که اجناس با قیمت مناسب در نقاط مختلف استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول