اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر:

ایجاد 10 نمایشگاه طرح ضیافت در همه شهرستانهای استان بوشهر

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان 10 نمایشگاه طرح ضیافت در 10 شهرستان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

ایجاد 10 نمایشگاه طرح ضیافت در همه شهرستانهای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،رضا عوض‌پور عصر امروز در نشست تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر توجه ویژه به امر نظارت و کنترل قیمت کالاها به ویژه اقلام مورد نیاز شهروندان افزود: تامین اقلام ضروری مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان از برنامه‌های مهم استان است که باید از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان پی‌گیری و اجرایی شود.

وی وجود میدان میوه و تره‌بار در تمام شهرها ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به این که میوه و تره‌بار از نیازهای روزانه مردم است و در این استان با چند واسطه به دست مردم می‌رسد، وجود میدان میوه و تره‌بار در تمام شهرها ضروری است و در حال حاضر میدان میوه و تره بار بندر بوشهر تعطیل است و این مسئله زیبنده نیست.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که  نمایشگاه تامین ارزاق عمومی شهروندان در مرکز همه شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود افزود: دراین نمایشگاه‌ها ضمن تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی شهروندان ، مقرر شده است اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان با تامین سردخانه مورد نیاز تعاونی صیادان برای ذخیره‌سازی و توزیع ماهی در این نمایشگاه‌ها اقدام کند.

عوض‌پور با تاکید بر لزوم برخورد با صیادان متخلف گفت: مقابله با صید ترال و غیرمجاز امری لازم است که از دریابانی انتظار داریم برخورد قاطع با صیادان متخلف انجام دهند.

وی همچنین بر لزوم توزیع مرغ به قیمت مناسب در ماه رمضان تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول