اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌‌15 تا 25 تیر ماه‌

نمایشگاه ‌ضیافت در‌ کرمان دایر می‌شود‌

معاون بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: نمایشگاه طرح ضیافت از 15 تا 25 تیر ماه سال جاری در‌ کرمان دایر می‌شود.

نمایشگاه ‌ضیافت در‌ کرمان دایر می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن سلاجقه ‌شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ کمبود کالای اساسی در استان کرمان احساس نمی‌شود، اظهار داشت: مقداری از سهمیه‌های طرح رحمت که باقیمانده بود به طرح ضیافت انتقال داده شده است.

معاون بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: در طرح رحمت به دلیل نداشتن نقدینگی فروشگاه‌ها مشکل در جذب شکر داشته‌ایم.

سلاجقه بیان داشت: نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از 15 تا 25 تیرماه سال جاری در استان کرمان برپا می‌شود.

وی ابراز داشت: در نمایشگاه طرح ضیافت در سطح استان کرمان کالا‌های مانند، برنج آرژانتینی به مقدار یک‌هزار و 178 تن به قیمت مصرف کننده ‌2 هزار و 300 تومان‌، برنج هندی به قیمت مصرف کننده یک‌هزار و 179 تن و قیمت آن اعلام ‌نشده است، توزیع می‌شود.

سلاجقه خاطر نشان کرد: نخود 393 تن به قیمت مصرف کننده 2 هزار و 950 تومان‌، عدس 5 هزار و 895 تن به قیمت مصرف کننده 3 هزار و 150 تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: گوشت قرمز منجمد 196 تن به قیمت مصرف کننده‌ 17 هزار و 300 تومان، گوشت مرغ منجمد یک هزار و 179 تن به قیمت مصرف کننده 4 هزار و 800 تومان‌، پودر ماشین لباسشویی 5 هزار و 908 تن و شکر‌ 2 هزار و 500 تن ‌به قیمت یک‌هزار و 500 تومان توزیع می‌شود. 

سلاجقه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 125 تن مرغ منجمد در استان کرمان توزیع شده است، گفت:‌ همچنین از ابتدایی سال جاری تا‌کنون 356 تن مرغ گرم در استان کرمان خریداری شده است.

وی افزود: گوشت منجمد 221 تن به طرح رحمت اختصاص داده شد که 94 تن آن جذب شده است و 30 تن توسط اتحادیه قصاب‌های استان کرمان جذب شد‌ و در شهرستان‌ها به دلیل نبود نقدینگی و استفاده نکردن مردم نتوانستند سهمیه خود را ‌جذب کنند.

معاون بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: کرمان جزو استان‌هایی است ‌که قیمت مرغ در آن مناسب است.

عابدی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز با اشاره به اینکه هیچ کس حق ندارد شکر را بسته‌بندی کند و این خلاف قانون است، تصریح کرد: نخود و عدس به دلیل افزایش قیمت حبوبات در طرح ضیافت آورده شده است.

انتهای پیام/80018/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول