اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان‌ مطرح کرد

آمادگی کامل نیروی انتظامی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان

فرمانده نیروی انتظامی کرمان گفت: ‌درگیری‌های شرق کشور به دلیل وجود اشرار زیادتر است که نیروی انتظامی از این بابت مشکلی ندارد و در بهترین شرایط قرار داریم.

آمادگی کامل نیروی انتظامی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان

سردار حسین چناریان صبح امروز در حاشیه تشییع پیکر شهید شهریارپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جوان شهید کاظم شهریارپور که در درگیری مسلحانه با اشرار در حین انجام مأموریت به شهادت رسید در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به اینکه چهار ماه از زمان خدمت سربازی این شهید 18 ساله می‌گذرد، تصریح کرد: همواره وظیفه نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت برای مردم بوده است.

وی افزود: درگیری‌های شرق کشور به دلیل وجود اشرار زیادتر است که نیروی انتظامی از این بابت مشکلی ندارد و در بهترین شرایط قرار داریم.

چناریان با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید و تشکر از مسئولان و مردم شهیدپرور کرمان برای حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهید اذعان داشت: این حادثه را به همکاران انتظامی خود به ویژه کارکنان که از نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان آمدند، تسلیت و تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه شهید شهریارپور در راستای ایجاد امنیت مردم جان خود را از دست داد، تصریح کرد: انتظار داریم مردم همان طوری که تاکنون قدردان مقام شهدا بودند از این پس برای حفظ خون شهدا تلاش کنند.

فرمانده انتظامی کرمان اذعان داشت: جوانان باید حرمت خون این شهدای جوان را نگه دارند و در راستای تداوم راه شهدا برای ایجاد امنیت و آرامش در کشور نهایت همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/80028/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول