اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌‌‌الله حائری‌شیرازی:

اسلام امامت با خون شهدا احیا شده است

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز اسلام امامت به خون شهدا احیا شده و در دنیا گسترده شده است و در برخی کشورها که شاهد اسلام منهای امامت هستیم اسلام رنگ باخته است.

اسلام امامت با خون شهدا احیا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی امروز در مراسم تجلیل از مددکاران نمونه بنیادهای شهید سراسر کشور که در مهمانسرای شاهد قم برگزار شد با اشاره به اینکه خون شهدا موجب سربلندی و عزت اسلام شده است بیان کرد: شهدا با ایثار جان خود با خدا معامله کردند و ماندگار شدند.

وی با اشاره به عظمت و جایگاه والای خانواده‌های معظم شهدا اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا با خون فرزندان خود برای پیروزی انقلاب و ظهور امام عصر(عج) وثیقه گذاشتند و این اقدام را چون در راه خدا انجام داده‌اند اجر و ثواب آنها ماندنی است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بعد از نبی مکرم اسلام 11 امام به هدایت بشریت پرداختند تاکید کرد: اما باید دید مردم چگونه با امامان ما برخورد کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا دنیای فانی را با آخرت ابدی معامله کردند و در راه سعادت گام نهادند تاکید کرد: امروز اگر می‌خواهیم که دوازدهمین امام و منجی بشریت ظهور کند باید وثیقه بپردازیم.

آیت‌الله حائری شیرازی ادامه داد: امروز اسلام امامت به خون شهدا احیا شده و در دنیا گسترده شده است و در برخی کشورها که شاهد اسلام منهای امامت هستیم اسلام رنگ باخته است.

وی با اشاره به اینکه شعار اسلام امامت در کشورهای اسلامی گسترش یافته است یادآور شد: در 15 خرداد 42 با قیام امام خمینی مردم با خون شهدا وثیقه را پرداخت کردند و با این وثیقه انقلاب اسلامی به ثمر رسید و امام راحل پس از بازگشت به میهن حکومت اسلامی را مستقر کرد.

استاد حوزه علمیه قم اهتمام جدی مددکاران به بازماندگان و ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید فعالان عرصه مددکاری نسبت به فعالیت فرهنگی اهتمام داشته و موجب تقویت وحدت و همدلی بین خانواده شهدا شوند.

انتهای پیام/2258/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول