اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مردم ایران با رأی خود از خون شهدا پاسداری کردند

امام جمعه میاندوآب گفت: امروز مردم ایران با رأی خود از خون شهدا پاسداری کردند.

مردم ایران با رأی خود از خون شهدا پاسداری کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: از قطره قطره خون شهیدان با برگ برگ رأی مردم ایران پاسداری می‌شود.

وی، همه مردم را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و افزود: رعایت تقوای الهی سبب رشد و بالندگی انسان در دنیا و آخرت شده و موجب رستگاری فرد می‌شود.

قهرمانی با اعلام اینکه صفت تقوا بالاترین صفت بندگی است، همه مردم را به خودسازی در ماه شعبان دعوت کرد.

وی به مضامین بالای مناجات شعبانیه اشاره کرد و افزود: این مناجات سرشار از مضامین عالی است و امام راحل همواره مومنان را به فراگیری از آموزه‌های عالی تربیتی و اخلاقی این مناجات دعوت می‌کردند.

قهرمانی افزود: هرکس با این مناجات مأنوس شود، تک تک مضامین آن در سلول‌های فرد تجلی پیدا می‌کند.

پاسداری از قطره قطره خون شهیدان با برگ برگ رای مردم ایران

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه به انتخابات امروز اشاره کرد و افزود: تعداد زیادی از مردم در ساعات اولیه روز نسبت به رأی دادن و ادای تکلیف شرعی و ملی خود اقدام کرده‌اند و تعدادی نیز در ساعات باقی مانده در انتخابات شرکت خواهند کرد.

قهرمانی با تأکید بر اهمیت این انتخابات، تصریح کرد: هرکس به تعالی و پیشرفت ایران علاقمند است و به عزت و سربلندی آن می‌اندیشد، با شور و شوق و ولع در انتخابات شرکت می‌کند.

وی ضمن اشاره بر اهمیت شرکت همه مردم ایران در انتخابات، عنوان کرد: هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود، ارزشمند است، چراکه قطره قطره خون شهیدان با برگ برگ رأی ما مردم ایران پاس داشته می‌شود.

قهرمانی بر اثرگذاری انتخابات مردم ایران در مردم منطقه اشاره کرد و افزود: مظلومان سوریه و فلسطین و پابرهنگان افغانستان چشم به حضور مردم ایران در انتخابات دوخته‌اند.

وی ادامه داد: بدخواهان و دشمنان ایران نیز همانند گذشته با ترس و اضطراب انتخابات ایران را پیگیری می‌کنند و با هر برگ رای مردم، به اندازه یک قدم از رسیدن به اهداف خود مأیوس و ناامید می‌شوند.

انتهای پیام/61009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول