اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 6 الی 9 تیرماه

نمایشگاه صنعت و معدن استان بوشهر برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه صنعت، معدن استان بوشهر از ششم الی نهم تیرماه خبر داد.

نمایشگاه صنعت و معدن استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش ظهر امروز در جمع مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان بوشهر اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های صنعتی و معدنی استان بوشهر است و حضور تمام واحدهای صنعتی استان در نمایشگاه می‌تواند بر توان و اقتدار استان در زمینه صنعت و معدن بیافزاید  و نگاه مسئولان ارشد استان و کشور را به خود جلب کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصرریح کرد:  این حضور می‌تواند نگاه مسئولان را نسبت به حمایت و همکاری بیشتر در رفع موانع و مشکلات تولید تغییر دهد.

 تابش گفت: تاکنون جلسات و بازدیدهای مختلف برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام گرفته که توانسته در زمینه رفع مشکلات موثر باشد.

وی بیان داشت: برنامه‌های مختلفی برای حمایت از تولیدات استان در دست اقدام  است که بخشی از  آن تشکیل جلسات با واحدهای مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی در عسلویه در ارتباط با تامین کالای مورد نیاز شرکت‌های پیمانکار از واحدهای تولیدی استان است.

انتهای پیام/66006

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول