اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر تصریح کرد

صعود 27 پله‌ای استان بوشهر در پرداخت وام‌های مشاغل خانگی

معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر گفت: در پرداخت وام‌های مشاغل خانگی استان بوشهر تا قبل از اسفندماه سال گذشته سی‌ام بود که با تلاش بانک‌ها در پرداخت تسهیلات با 26پله صعود به رتبه سوم کشوری دست یافته‌ایم.

صعود 27 پله‌ای استان بوشهر در پرداخت وام‌های مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور امشب در کمیته ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت اظهار داشت: آمار عملکرد بانک‌های استان بوشهر در مقایسه با دیگر استانهای کشور در اجرای قانون حمایت از مشاغل خانگی نشان می‌دهد بوشهر از نظر تعهد اشتغال و معرفی به بانک رتبه سوم کشور را دارد.

وی تصریح کرد: طی یکسال گذشته 150میلیارد ریال تسهیلات در بخش مشاغل خانگی و خود اشتغالی در روستاها تخصیص یافته است که کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر تاکنون برای ایجاد 1800شغل 97میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان روستایی پرداخت کرده است.

معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های اشتغالزایی روستاها افزود: برای شناسایی ظرفیت اشتغال جوانان روستایی لازم است طرح‌های جدیدی با تشکیل کمیته‌های کارشناسی بررسی شود.

عوض‌پور بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری در معرفی طرح‌های اشتغالزایی در روستاها تاکید کرد و افزود: با معرفی طرح‌های اشتغالزایی می‌توان به اهداف جامع دست یافت.

وی توجه ویژه به اشتغال مردم آسیب دیده بخش زلزله زده شنبه را یک ضرورت دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه محل کسب و کار اهالی بخش شنبه بر اثر زلزله تخریب شده و سرمایه آنان بعضا از بین رفته است باید برای اشتغال اهالی این منطقه توجه جدی شود.

معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر همچنین بر تشکیل بانک اطلاعاتی برای تقویت فرصت‌های شغلی تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول