اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ابتدای امسال صورت گرفت

اختصاص 27.5 میلیارد ریال برای مشاغل خانگی خراسان‌رضوی

معاون امور اجتماعی، اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: در ابتدای امسال مبلغ 27.5 میلیارد ریال در اختیار صندوق مهر امام رضا (ع) خراسان‌رضوی به منظور استفاده طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی قرار گرفته است.

اختصاص 27.5 میلیارد ریال برای مشاغل خانگی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طاهره طهماسبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بند شش ماده هفت قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با موضوع اختصاص سهمیه قرض‌الحسنه برای طرح‌های مشاغل خانگی، در ابتدای امسال مبلغ 27.5 میلیارد ریال در اختیار صندوق مهر امام رضا (ع) خراسان‌رضوی به منظور استفاده طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی قرار گرفته است.

طهماسبی افزود: متقاضیان طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بخش مشاغل خانگی و یا به ساختمان شماره یک این اداره کل واقع در میدان فردوسی به طرف بلوار شهید صادقی مشهد مراجعه و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز با اخذ مجوز در حوزه پشتیبانی مشاغل خانگی در رشته‌های تعریف شده و احراز شرایط اخذ وام، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/70006/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول