اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

10 مجوز مشاغل خانگی در فارسان صادر شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فارسان از صدور 10 پرونده مشاغل خانگی در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

10 مجوز مشاغل خانگی در فارسان صادر شد

ابراهیم شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در سال گذشته افزون بر 39 پرونده مشاغل خانگی در این شهرستان صادر شد.

وی افزود: مجوزهای مشاغل خانگی در زمینه‌های پرورش قارچ خوراکی، تهیه ترشیجات و شوریجات، تهیه ورمی کمپوست، کشت گیاهان دارویی است.

شیرانی خاطرنشان کرد: از این تعداد مجوزهای صادرشده 16 مورد از تسهیلات مشاغل خانگی با مبلغ 520 میلیون ریال بهره‎مند شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فارسان ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون نیز 10 مورد پرونده برای صدور مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به مزایای مشاغل خانگی، گفت: امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می‎شوند، قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آنها می‌شود.

شیرانی خاطرنشان کرد: ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان، حذف هزینه‌های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی، امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیررسمی به شیوه استاد- شاگردی بین اعضای خانواده از جمله این مزایا محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول