اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خبر داد

اختصاص یک‌هزار و 300 میلیارد ریال به ساماندهی مساجد کشور

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: در بودجه سال 92 افزون بر یک‌ هزار و 300 میلیارد ریال برای ساماندهی و تعمیرات مساجد کشور پیش‌بینی شده است.

اختصاص یک‌هزار و 300 میلیارد ریال به ساماندهی مساجد کشور

غلامرضا تاج‌گردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش مساجد در ترویج و تبیین فرهنگ دینی میان مردم، امسال اعتبار خوبی در زمینه ساماندهی و بازسازی مساجد کشور در بودجه 92 پیش‌بینی شده است.

وی افزود: افزون بر یک‌هزار و 300 میلیارد ریال در راستای ساماندهی، تعمیر و بازسازی مساجد کشور در بودجه امسال پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه استانی ساماندهی، تعمیر و بازسازی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر 32 میلیارد ریال از بودجه یک‌هزار و 300 میلیاردی کل کشور به مساجد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص پیدا کرده است.

تاج‌گردون تصریح کرد: امیدواریم با اعتبار پیش‌بینی شده در بودجه 92 وضعیت نامناسب برخی از مساجد در سطح کشور وضعیتی قابل قبول و مساعد شود.

وی در پاسخ به سئوالی در زمینه افزایش مجدد حقوق کارگران در سال 92 اذعان کرد: از افزایش حقوق کارگران اطلاعی ندارم زیرا تصمیم‌گیری در این زمینه توسط شورای عالی کار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/82001/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول