اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) صورت گرفت

برگزاری همایش روز جوان در شهر زرآباد

شهردار زرآباد گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع)، همایش روز جوان در زرآباد برگزار شد.

برگزاری همایش روز جوان در شهر زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، درویش بلوچ‌نیا پیش از ظهر امروز در همایش روز جوان اظهار کرد: این همایش با حضور معتمدین، بزرگان، ریش‌سفیدان، جوانان و اقشار مختلف مردم به منظور تقدیر از جوانان نمونه منطقه برگزار شد.

وی افزود: جوانان سرمایه‌های واقعی کشور هستند که باید به آنها اهمیت ویژه‌ای داد و از استعدادها و توانایی‌هایشان در زمینه‌های مختلف بهره گرفت.

شهردار زرآباد ادامه داد: باید جوانان را راهنمایی کرد تا از تجربیات بزرگان، معتمدین و ریش‌سفیدان نهایت استفاده را ببرند و در امور محوله با درایت بیشتری بتوانند در کارهایشان موفق شوند.

بلوچ نیا اضافه کرد: جوانان بومی منطقه باید تلاش کنند تا در مراکز آموزش عالی وارد شوند و در آینده در پست‌های کلیدی شهرشان راه یافته و در خدمات‌رسانی به مردم و توسعه و عمران منطقه از هیچ کوششی دریغ نورزند.

وی گفت: نکته قابل توجه این است که جوانان باید در خط و مسیر رهبری حرکت کنند و با پیروی از فرمایشات و رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری و همچنین در چارچوب قانون عمل کرده تا افرادی سرآمد و لایق برای کشور و جامعه خود باشند.

شهردار زرآباد تصریح کرد: ولایتمداری، دینداری و اخلاق دینی و اسلامی نیز از مهم‌ترین ویژگی‌های جوانان برومند کشور است که باید همیشه سرلوحه کارهایشان قرار گیرد.

بلوچ‌نیا اضافه کرد: جوانان باید در زمینه‌های مختلف با هم رقابت توأم با رفاقت داشته باشند به گونه‌ای که این رقابت سازنده باشد و از حسادت، تفرقه و کینه‌توزی دوری کنند در این حالت می‌توانند در پیشرفت امور منطقه‌شان بهتر و بیشتر تاثیرگذار باشند.

وی افزود: همچنین از جوانان دعوت به همکاری می‌کنیم تا در پیگیری مشکلات جوانان منطقه یار و یاور شهرداری و شورای اسلامی شهر باشند.

شهردار زرآباد گفت: ارتقا و بهبود کیفی مسائل فرهنگی با همکاری و مشاوره جوانان زودتر به نتیجه می‌رسد و باید به آنها اعتماد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرآباد نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: توصیه ما به جوانان منطقه، برخورداری از اخلاق دینی و اسلامی است چراکه با این ویژگی‌های معنوی می‌توان در اداره امور بهتر و خلاقانه‌تر عمل کرد.

پرویز پودینه گفت: با تکیه بر توانایی‌های فردی و شخصی جوانان و بهره‌گیری از استعدادها و قابلیت‌های منحصر به فرد آنان می‌توان در زمینه توسعه و پیشرفت منطقه گام برداشت.

وی ادامه داد: آمار بالای پذیرفته شدگان جوان منطقه در دانشگاه‌ها افتخاری برای این بخش است که باید به خاطر این نعمت بزرگ الهی شکرگزار باشیم که جوانان ما با ورود به مراکز آموزش عالی، توان و ظرفیت این خطه را اثبات می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرآباد گفت: نباید بگوییم که کوتاهی از طرف مسئولان است بلکه جوانان خودشان باید حرکت کنند تا به شکوفایی برسند.

در این همایش از 15 نفر از جوانان نمونه در زمینه‌های صیادی، دانشجویی، فرهنگی، کارآفرین، مدیر جوان، ورزشکار، کشاورز و جوان معلول تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/75002/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول